slideshow kan ikke fungere- hvorfor
Fra : Bjarne Andersen

Dato : 09-02-04 22:57

http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/javas
cript_slideshow_fader.htm
På ovennævnte adresse har jeg forsøgt at anvende denne cripts til
billedbehandling, men hvad gør jeg forkert. Jeg har forsøgt at
kopiere og indsætte direkte i tomside i HTML koden og derefter
via avanceret HTML men begge dele mislykkes. Jeg håber at nogen
kan hjælpe

Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-04 23:32

Bjarne Andersen <bjarne-andersen@webspeed.dk> skrev :

> [...]
>kopiere og indsætte direkte i tomside i HTML koden og derefter
>via avanceret HTML men begge dele mislykkes. Jeg håber at nogen

Upload siden, som fejler, ellers kan vi jo ikke vide, hvad du gør
galt.

--
Knud

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 09-02-04 23:56

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Upload siden, som fejler, ellers kan vi jo ikke vide, hvad du gør
> galt.
>
> --
> Knud

Det eneste der vises på siden er HTML koderne fra
scriptet som jeg har kopieret fra

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 10-02-04 00:01

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Upload siden, som fejler, ellers kan vi jo ikke vide, hvad du gør
> [...]

Alt hvad der vises er den kopierede criptet fra

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 10-02-04 00:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Upload siden, som fejler, ellers kan vi jo ikke vide, hvad du gør
> [...]

Når siten er uploaded vises kun criptet som jeg har kopieret fra
http://www.a-begynder.dk/scripts/javascript/billeder_grafik/javascript_slideshow_fader.htm
det er ikke fordi der er fejlet i upload for det er det samme som jeg ser på skærmen.

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 10-02-04 00:13

> [...]
>
> --
> Knud

>Når siden er uploadet er det eneste der vises criptet som jeg har
kopieret

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-04 01:21

>kopieret

Og det er nu fjerde gang du skriver det.

Hvordan vil du have, at jeg skulle kunne vide, hvad du laver galt
uden at se, hvad det er du har lavet?

--
Knud

Fra : per f andersen

Dato : 10-02-04 10:06

"Bjarne Andersen" <bjarne-andersen@webspeed.dk> skrev
> kopieret

Jeg går ud fra at du bruger Frontpage.
Det script du skal bruge skal kopieres ind direkte i HTM, i stedet for
Designvisning.

mvh per

Fra : Bjarne Andersen

Dato : 10-02-04 13:09

per f andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> mvh per

> Ja, jeg bruger FP2000
> Jeg kopiere criptet - åbner en tom side i FP2000 - åbner i HTML kode
og indsætter
på siden, derefter lagre jeg siden. Når siden er lagret og jeg vil se
siden i normal
eller som Web kan jeg kun se criptet på siden (HTML koden). jeg er klar
over at det
garanteret er en lille detalje men hvad???

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 10-02-04 13:45

Bjarne Andersen skrev:
> [...]
Sæt scriptet ind i NotePad og derfra i FP
--
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-04 15:11

> [...]

>over at det
>garanteret er en lille detalje men hvad?

Tror du vi er synske?

Hvorfor er det, du ikke vil uploade en testside?

Ellers kopier det ind i notepad, gem den som en htmlside og
importer den så i FP.

--
Knud