problem med php/mysql
Fra : cds

Dato : 09-02-04 22:18

Jeg har et problem med at den ikke vil virke når den skal check både
Mailbox & DomainID
også hvad gør jeg forkert ??

<?
if (!$password || !$email || !$passwordt|| !$oprettetaf)
{
echo "<font color=\"red\">Du skal udfylde alle tre felter inden du kan
fortsætte!</font>";
exit();
}
else
{
include("db_ind1.inc");
$tjek = mysql_query("SELECT * FROM userlist WHERE Mailbox = '$email'
and WHERE DomainID = '3'");
if (mysql_num_rows($tjek))
{
echo "<font color=\"red\"><center>Den ønskede E-mail konto findes
echo "<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"5;
Url=testmail.php\">";
exit();
}
else
{

Fra : Jeppe Uhd

Dato : 09-02-04 22:33

cds wrote:
> [...]
> Mailbox & DomainID
> også hvad gør jeg forkert ??
>
> $tjek = mysql_query("SELECT * FROM userlist WHERE Mailbox =

Som allerede skrevet af andre i php-gruppen skal du fjerne nr 2 WHERE så
sætningen lyder:

SELECT * FROM userlist WHERE Mailbox = '$email' and DomainID = '3'

--
MVH Jeppe Uhd - NX

Fra : cds

Dato : 10-02-04 21:53

"Jeppe Uhd" <gnewsnospam@nx.dk> skrev i en meddelelse
> Som allerede skrevet af andre i php-gruppen skal du fjerne nr 2 WHERE så
> sætningen lyder:
>
> SELECT * FROM userlist WHERE Mailbox = '$email' and DomainID = '3'
Havde jeg overset efter at ha kodet hele dagen

Tak