nybegynder ud i C programmeringens
Fra : Carsten

Dato : 09-02-04 20:52

Hej NG
jeg er nybegynder ud i C programmeringens svære kunst og har lige været på
biblioteket og låne et par bøger om emnet, men det er jo kun et lån !
findet der noget godt litteratur på nettet for nybegynder, har kikket på
http://www.linuxbog.dk/c/bog/index.html.php Linux - Friheden til at
programmere i C men den er ikke lige for begynder
nogle gode forslag ??
/Carsten

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 09-02-04 21:47

[ spam@spam.dk ]

[ ... ]

> nogle gode forslag ??

+ svar på tilsvarende spørsmål fra Mogens Hansen.

ivr

Fra : FePe

Dato : 10-02-04 00:23

Carsten wrote:

> [...]
> http://www.linuxbog.dk/c/bog/index.html.php Linux - Friheden til at
> programmere i C men den er ikke lige for begynder

Kort sagt: The C Programming Language, 2. ed.
(http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0131103628/qid=1076368915//ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl14/104-8473756-8671161?v=glance&s=books&n=507846)

Mvh. FePe.
--
Theorem: a cat has nine tails.
Proof:

Fra : Byrial Jensen

Dato : 12-02-04 20:46

FePe wrote:
> Kort sagt: The C Programming Language, 2. ed.

Det er en god bog. Man skal bare være opmærksom på at det sprog den
beskriver, er forældet i forhold til den nyeste C sprog-standard.

Fra : Carsten

Dato : 10-02-04 13:50

Carsten wrote:

> [...]
> http://www.linuxbog.dk/c/bog/index.html.php Linux - Friheden til at
> programmere i C men den er ikke lige for begynder

Hej igen
Jeg skyller nok at sige at det var online litteratur jeg var på jagt efter.
/carsten

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 12-02-04 20:30

> Hej igen
> Jeg skyller nok at sige at det var online litteratur jeg var på jagt efter.

Lån de anbefalede bøger på biblioteket.
Køb så den, du bedst kan lide.

Det betaler sig i længden. Kvaliteten af
diverse online-bøger er meget svingende
(med mindre de bare er en online-version
af den trykte udgave).

--
Jens Axel Søgaard