Aborrer i Gudenåen/Randershavn, Råd-tips ø~
Fra : Frank Gregersen

Dato : 09-02-04 20:20

Jeg har ligeaftalt med en kammerat at vi vil prøve aborrerne i det yderste
af Gudenåen/inderste af Randers Havn på lørdag. Vi regner med at prøve med
ag-fisk (små regnbueørreder 4-5cm) og div jigs og spinnere. Lyder det
fornuftigt? Er der andet vi bør afprøve? Når man fisker emd agn, hvor i
vandsøjlen skal der så fiskes på denne årstid? bund-midt-overflade?
MVH Frank Gregersen

Fra : Tom Hoved

Dato : 10-02-04 00:01

In article <4027dcd5$0$27326$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
"Frank Gregersen" <frankgregersen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> fornuftigt? Er der andet vi bør afprøve? Når man fisker emd agn, hvor i
> vandsøjlen skal der så fiskes på denne årstid? bund-midt-overflade?
Hej Frank

Prøv http://aborre.dk ( se under artikler )

mvh tom