Min ur-norske fjording Rambo
Fra : Camilla Carcary

Dato : 09-02-04 20:04

Nå har jeg lagt inn noen noen nye bilder av min fjording Rambo på min vip på
www.hestemarked.no.

Jeg har nylig kjøpt westernsal og westernhodelag, samt klippet manen hans i
sjakk-mønster. Ta en titt på
http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=1084

Camilla

Fra : Nina Svanholm

Dato : 10-02-04 15:35

"Camilla Carcary" <carcar@online.no> skrev i en meddelelse

> Jeg har nylig kjøpt westernsal og westernhodelag, samt klippet manen hans
> sjakk-mønster. Ta en titt på
> http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=1084

WAW! Han er godt nok blevet smart Kommer helt til at savne min egen
fjordbasse.......... Har du redet western længe?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Camilla Carcary

Dato : 13-02-04 17:52

"Nina Svanholm" <ninasvanholm@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i melding

> WAW! Han er godt nok blevet smart Kommer helt til at savne min egen
> fjordbasse.......... Har du redet western længe?

Har ikke ridd western i det hele tatt hvis du tenker på måte å ri på. Kjøpte
salen fordi den er utrolig behagelig

Camilla

Fra : Nina Svanholm

Dato : 16-02-04 10:02

"Camilla Carcary" <carcar@online.no> skrev

> Har ikke ridd western i det hele tatt hvis du tenker på måte å ri på.
Kjøpte
> salen fordi den er utrolig behagelig

Ok. Ja, de er meget behagelige at side i, ingen ømme numser selvom man rider
langt

Venlig hilsen Nina Svanholm.