64 kb simkort til nokia 3510i
Fra : GJ

Dato : 09-02-04 19:28

Hej

Jeg har ringet til nokia for at høre om 3510i understøtter de nye
simkort fra telmore. Telmore har jo hele tidne oplyst at det er mobil
leverandøren der må oplyse om det vil give nogen forbedring, men Nokia
oplyste til mig at det har de ingen ide om det vil gøre tlf hurtigere,
det er telmore der kan oplyse det.... ???? Hmmm... tænker jeg så lige

er der nogen der ved om 3510i understøtter det nye kort?

(som ikke er så nyt mere)

Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 11:00

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> er der nogen der ved om 3510i understøtter det nye kort?

Jeg har en 3510i med et 64kb simkort fra Telmore. Jeg oplevede telefonen
blev langt hurtigere i menuerne til SMS afsendelse. Desuden har jeg fået
plads til rimelig mange beskeder i indbakken, et godt stykke over
hundrede. Om disse forbedringer skyldes jeg havde et oldnordisk simkort
før ved jeg ikke.

Fra : GJ

Dato : 10-02-04 21:47

> [...]
>plads til rimelig mange beskeder i indbakken, et godt stykke over
>hundrede. Om disse forbedringer skyldes jeg havde et oldnordisk simkort

Mange tak for dit svar....

Gitte