T68i & 64Kb SIM kort - vil det hjælpe på h~
Fra : Ole Jensen

Dato : 09-02-04 17:27

Jeg syntes at min SE T68i er lidt langsom i menuerne, vil det hjælpe at købe
et 64 Kb SIM kort som jeg har set Telmore sælger ?

/Ole

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-02-04 22:18

Ole Jensen griflede i news:4027b48f$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Jeg syntes at min SE T68i er lidt langsom i menuerne, vil det hjælpe
> at købe et 64 Kb SIM kort som jeg har set Telmore sælger ?

Nej! Hvis det overhovedet hjælper, vil det kun være når du går ind i
sms-indbakken og telefonbogen (hvis du bruger denne på sim-kortet).
Da jeg fik 64 KB sim-kortet på min Nokia 6610 var der overhovedet ikke nogen
forskel nogen steder! Til gengæld er den blevet noget hurtigere til at gå
ind i sms'er efter en firmware-opdatering (til v 5.52)...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-04 23:15

"Ole Jensen" <mail@mail.aa> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes at min SE T68i er lidt langsom i menuerne, vil det hjælpe at
købe
> et 64 Kb SIM kort som jeg har set Telmore sælger ?

Har spurgt længere nede, men prøver lige her også, da det da ikke er helt
irelevant for Ole heller: Hvis man har en gammel software, kan det så hjælpe
på hastigheden i menuerne at få den opgraderet til noget nyere?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-02-04 09:40

HH griflede i news:40280647$0$273$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
> Hvis man har en gammel software, kan
> det så hjælpe på hastigheden i menuerne at få den opgraderet til
> noget nyere?

Som jeg også svarede til Ole, så kan det godt hjælpe... Det har f.eks
hjulpet på min N6610... Og jeg har da også hørt at der skulle være kommet en
ny firmware til T68i, der netop skulle gøre den lidt hurtigere. Men prøv,
der sker jo aldrig noget ved at få den nyeste version, da der jo altid er
andre små-fordele også.

--
Hygge...
Daniel

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 15:33

> [...]
> der sker jo aldrig noget ved at få den nyeste version, da der jo altid er

Nej, men det sker jo at den nyeste software er ret crappy og byggy i forhold
til de gamle (eks 3310), og hvis det så alligevel ikk hjalp, såehh... Tror
nu lige jeg smutter ned og smider en hund for en opgradering.