fyn
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 09-02-04 16:56

jeg bor i hårby på fyn vor er der godt at fiske

--
Med venlig hilsen.
lars.laila@mail.dk

Fra : A.D

Dato : 09-02-04 17:04

I vandet..

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-02-04 17:55

On Mon, 9 Feb 2004 16:56:06 +0100, "Lars Rasmussen"
<lars.laila@mail.dk> wrote:

>jeg bor i hårby på fyn vor er der godt at fiske

Tæt på?
Helnæs og Å strand

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Bjarne Rasmussen

Dato : 09-02-04 22:32

Jeg synes også du skal prøve Sønderby klint. Thurøhuse er også god hvis vinden er helt tosset til de andre nævnte steder.

Knæk og bræk mvh. Bjarne.

Fra : Michael Boysen

Dato : 10-02-04 23:49

Lars Rasmussen wrote:

> jeg bor i hårby på fyn vor er der godt at fiske

Jeg bor i Ganløse på Sjælland.

Esrum sø er på de rigtige dage rigtig god, ellers har jeg har meget godt
om Limfjorden og Nakskov indrefjord.

Sæt dig ned og studér www.usenet.dk - Et virkelig godt sted at starte!

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 12-02-04 12:28

Helnæs. Indersiden, ved Fyret og ved Bo bakker, ja herfra hele vejen til
Assens. Husk Å-å fredningsbælte.
Ved Damsbo strand (pas på fredningsbælte ved Hattebækken)
Og husk den udvidede fredningszone ved Hårby Å.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse