Nyt bundkort
Fra : Futte

Dato : 09-02-04 16:44

Påtænker at købe et nyt bundkort, da jeg med mit nuværende bundkort ikke kan
hæve FSB (OC) uden at hastigheden på pci og agp bussen bliver for høj.
Hvilket har kostet mig en Harddisk.

Jeg kører i øjeblikket med et MSI KT3 ultra aru

Jeg er klar over at jeg skal have et bundkort med et nforce chipset, men
hvilket!

Måtte meget gerne være et MSI kort, Kan de bundkort MSI laver med nforce,
låse hastigheden på pci og agp bussen?

Min cpu er en ulåst Barton 2600+

Giv jeres bud på hvilke bundkort jeg kan bruge og gerne jeres erfaringer med
disse

Fra : @(rem)dm-data.dk

Dato : 09-02-04 23:59

Futte wrote:
> [...]
>
> Min cpu er en ulåst Barton 2600+
>
> Giv jeres bud på hvilke bundkort jeg kan bruge og gerne jeres erfaringer med

Jeg har et MSI K7N2, og det kan alt det du efterlyser, og er helt stabilt.

--
Morten Dybdal