Adressen
Fra : B-Kaiss

Dato : 09-02-04 16:28

Hej...
jeg spørge at vis du kan hjælpe mig med at lave min adressen være
gang jeg kommer ind i min side kommer adreesen ligesom jeg vil
EX: den er http://www.b-kaiss.dk og jeg vil have den komme så den
: Www.B-Kaiss.Dk
Kan Nogen Hjælpe Mig...:)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Falcon

Dato : 09-02-04 16:39

B-Kaiss wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> jeg spørge at vis du kan hjælpe mig med at lave min adressen være
> gang jeg kommer ind i min side kommer adreesen ligesom jeg vil

Øhh ikke forstået, er det Browseren du vil have til at åbne på
adressen eller Frontpages

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-04 16:44

B-Kaiss <b_kaiss@hotmail.com> skrev :

>jeg spørge at vis du kan hjælpe mig med at lave min adressen være
>gang jeg kommer ind i min side kommer adreesen ligesom jeg vil
> [...]

Så man skal taste Www.B-Kaiss.Dk ind og ikke kunne bruge
www.b-kaiss.dk er det, det du ønsker?

Hvis det er, så er det ikke muligt.

Der er ikke forskel på store og små bogstaver i webadresser.

Det ville da også være fjollet, så skulle folk gå og huske på,
hvad der er store bogstaver og hvad der er små.
--
Knud

Fra : B-Kaiss

Dato : 09-02-04 18:50

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> Det ville da også være fjollet, så skulle folk gå og huske på,
> hvad der er store bogstaver og hvad der er små.

Nej !.!.!
At være gang det skriver www.b-kaiss.dk så når det kommer bliver
andressen Www.B-Kaiss.Dk

Fra : B-Kaiss