Norton Antivirus 2004
Fra : H.S.

Dato : 09-02-04 09:49

Har installeret norton antivirus 2004, og nu er sufing blevet et mareridt.

At surfe over på en hjemmeside kan tage 20-30 sekunder. - Slår jeg antivirus
2004 fra, så kører det som en drøm.

Kan nogen sige hvad der er galt ?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-02-04 21:59

H.S. skrev:

> [...]

> At surfe over på en hjemmeside kan tage 20-30 sekunder. - Slår jeg
> antivirus 2004 fra, så kører det som en drøm.

Uden at kende produktet særligt godt, har det sikkert noget med at gøre at
programmet også synes det skal scanne websider som du besøger, man kan
sikkert slå funktionen fra i programmet et eller andet sted.

I news:dk.edb.sikkerhed.virus ved de en del mere om konfiguration af anti-
virus-programmer.

Fra : Igor Vovchanchyn

Dato : 14-02-04 03:41

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> [...]

Norton er hvad der er galt

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-02-04 00:51

Igor Vovchanchyn skrev:

> Norton er hvad der er galt

Det var da noget mærkeligt noget at skrive som svar til mit indlæg, jeg har
ikke problemer med Norton Antivirus 2004.

Fra : KH

Dato : 15-02-04 23:05

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Det var da noget mærkeligt noget at skrive som svar til mit indlæg, jeg
har
> ikke problemer med Norton Antivirus 2004.

Jeg plejer normalt heller ikke at have problemer med NAV, men jeg har
derimod haft problemer med MSN-messenger, som rager uklar med mange andre
programmer.
Måske er det den, som laver ravage.

Håber på, at problemet løses. Jeg ser frem til at læse om løsningen.

Mvh. KH.

Fra : H.S.

Dato : 16-02-04 13:49

"KH" <Mr.Nobody@fanten.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer.
> Måske er det den, som laver ravage.
>
> Håber på, at problemet løses. Jeg ser frem til at læse om løsningen.

er desværre ikke kommet nærmere løsningen, ud over at fjerne NAV....

Fra : KH

Dato : 16-02-04 14:14

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> "KH" <Mr.Nobody@fanten.com> skrev i en meddelelse

> er desværre ikke kommet nærmere løsningen, ud over at fjerne NAV....

Det lyder som en trist løsning.
Men mon ikke Symantec arbejder på at løse problemet.
Jeg håber det.

Mvh.

Fra : KH

Dato : 17-02-04 11:09

> [...]
> andre

> Det lyder som en trist løsning.
> Men mon ikke Symantec arbejder på at løse problemet.

Den gordiske knude blev alligevel løst.
Symevent.exe skulle bare geninstalleres fra Symantecs supportside.
Genialt, siger jeg bare.

Mvh.

Fra : H.S.

Dato : 17-02-04 13:52

> Den gordiske knude blev alligevel løst.
> Symevent.exe skulle bare geninstalleres fra Symantecs supportside.
> Genialt, siger jeg bare.

Kan du beskrive løsningen lidt nærmere ?

Fra : KH

Dato : 17-02-04 17:13

> Kan du beskrive løsningen lidt nærmere ?

Jeg skal gøre et forsøg.
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/symevnt/sevinst.exe
Denne fil skal downloades og køres fra C-drevet.
Genstart pc!
Og derpå opdaterer du via liveupdate.
Hvis jeg har forstået Symantecs fremgangsmåde, så genstarter man windøws
uden at lukke NAV´s brugerflade ned.
Og så skulle det virke. Det gjorde det her.
Jeg er ikke længere nogen ørn til engelsk, så jeg har forsøgt med
forskellige måder.

Mvh. KH.

Fra : H.S.

Dato : 18-02-04 10:54

> [...]
> uden at lukke NAV´s brugerflade ned.
> Og så skulle det virke. Det gjorde det her.
> Jeg er ikke længere nogen ørn til engelsk, så jeg har forsøgt med

Klasse - det må jeg prøve..

Fra : KH

Dato : 18-02-04 10:56

> "KH" <Mr.Nobody@fanten.com> skrev i en meddelelse