/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
11 tal til IT butikken ?????? (ikke fra mi~
Fra : Thomas G


Dato : 08-02-04 22:19

Ikke fra mig

Jeg bestilte en printer, USB kabel, mcafee internet security suite ...

Jeg fik printeren og kablet ... men i stedet for mcafee internet security
suite ... fik jeg mcafee virus scan pro (som desuden er billigere end det
jeg havde købt).

Jeg gjorde selv følgende fejl

Åbnede pakken (kiggede slet ikke på omslaget) og åbne for CD'en ... og vupti
gik det op for mig at der var sket en fejl. Så kigger jeg på fakturen (som
jeg gjorde før jeg åbnede noget som helst) ... og der stod det rigtige ..
kiggde på pakken igen ... nej det var stadig det forkerte software.

Hvad gør man så

Jeg skev til IT butikken og spurgte hvad jeg skulle gøre, om der var
mulighed for at returnerer eller lign. Da jeg sendte mailen til den forkerte
blev min mail videre sendt til rette vedkommende ... som ikke har reageret
på mine henvendelser. Jeg har henvendt mig igen (på mail) med den
forventning at jeg fik et afslag ... at de kiggede i deres lager liste, og
på den måde så at de havde sendt mig noget forkert, hvor efter de som
minimum ville betale mig de penge retur jeg havde betalt for meget for den
forkerte software, og efterfølgende beklage at de havde sendt forkert ... og
minde mig om at de selvfølgelig ikke kan modtage software retur som har
været åbnet, MEN jeg har ikke hørt en lyd fra dem. Nedenstående er en kopi
af den mail strøm jeg har sendt til dem.

Dermed ikke sagt at IT butikken altid er en dårlig butik ... men i dette
tilfælde føler jeg mig meget dårligt behandlet.

mvh Thomas G

**********************************************
Hej ITbutikken

Sig mig har i alle ferie, eller ignorer i mig indtil i tror jeg ikke
henvender mig igen ?

mvh
Thomas Goltermann

p.s. Har sat alle de IT butikker mail adresse på jeg kunne finde i håb om at
få en tilbagemelding.


----- Original Message -----
From: "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
To: <runeh@itbutikken.dk>; <salgs_support@itbutikken.dk>
Sent: Monday, January 26, 2004 5:28 PM
Subject: Re: Leveringstid for McAfee Internet Security Suite

> Hej ITbutikken
> Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig.
>
> Jeg er ret utilfreds med at i har sendt mig det forkerte
>
> Jeg er endnu mere utilfreds med at i har sendt mig det forkert men skrevet
> det rigtige på fakturaen (hvilket gør det umuligt for mig at bevise noget
> som helst)
>
> Jeg er meget utilfreds med at der ikke er sket noget siden den 21 (3
> arbejdsdage)
>
> Jeg vil derfor gerne hurtigst muligt høre fra jer ... om det så er en
> afvisning af i skulle have sendt noget forkert, så er det meget
irriterende
> at skulle vente på svar.
>
> Hvis det manglende svar skyldes Rune er syg eller på ferie beklager jeg
min
> sure mail, men vil gerne have ren besked vedr. hvornår jeg kan forvente et
> svar.
>
> mvh
> Thomas Goltermann
>
> ----- Original Message -----
> From: "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
> To: "Rune Hornshøj" <runeh@itbutikken.dk>
> Sent: Friday, January 23, 2004 3:59 PM
> Subject: Re: Leveringstid for McAfee Internet Security Suite
>
> > Hej Rune
> >
> > Noget nyt mht. mit spg ?
> >
> > mvh
> > Thomas Goltermann
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "salgs support" <salgs_support@itbutikken.dk>
> > To: "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>; "Rune Hornshøj"
> > <runeh@itbutikken.dk>
> > Sent: Wednesday, January 21, 2004 3:00 PM
> > Subject: SV: Leveringstid for McAfee Internet Security Suite
> >
> > Tak for henvendelsen / Thank you for the mail / Danke für Ihre Frage.
> >
> > Jeg har videresendt denne mail til vores returmand som kan sige hvorvidt
> det
> > er muligt at returnere varen.
> >
> > ---------------------------
> > Med Venlig Hilsen / Best Regard / Mit freundlichen Grüßen
> >
> > Henrik Poulsen
> >
> > IT-BUTIKKEN A/S
> >
> > Gl. Aarhusvej 19
> >
> > DK-8800 Viborg
> >
> > Denmark
> >
> > Phone:(+45) 87 27 44 44
> >
> > Venligst undlad at fjerne tidligere svar.
> > >
> > -----Oprindelig meddelelse-----
> > Fra: Thomas G [mailto:thgo@vip.cybercity.dk]
> > Sendt: 21. januar 2004 11:58
> > Til: internet
> > Emne: Re: Leveringstid for McAfee Internet Security Suite
> >
> > Hej IT butik
> >
> > Jeg er ikke 100% sikker på hvad jeg skal gøre nu derfor denne mail.
> >
> > Jeg har fået McAfee programmet og pillet celofanen af pakken, åbnet for
> > CD'en, lagt den i drevet ... og opdager at i har sendt mig det
forkerte.
> >
> > Jeg har modtaget "McAfee Virus Scan pro 7.0" og ikke "McAfee Internet
> > Security Suite"
> >
> > Hvad gør jeg
> >
> > mvh Thomas Goltermann
> >
> > > Vi har fået oplyst en leveringstid for et produkt du har bestilt på
> > ordrenummer xxxxxxx
> > >
> > > Varen, det drejer sig om, er denne: McAfee Internet Security Suite
> > >
> > > Vores leverandør har oplyst os, at vi kan forvente dette produkt den
> > 08-01-2004.
> > >
> > > Bemærk dog, at dette er en forventet dato, og således ikke nogen
garanti
> > for, at vi har produktet den angivne dato.
> > >
> > > Husk at du altid kan følge din ordre i vores Track & Trace system, som
> > findes på adressen xxxxxxxxxxxxxxxxx
> > >
> > > Med venlig hilsen
> > > ITbutikken A/S
**********************************************



 
 
Thomas G (08-02-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G


Dato : 08-02-04 22:27

Den første mail jeg sendte blev sendt 21/1 - 04 (som det frem går af min
tidligere post)
Den sidste mail jeg sendte blev sendt 30/1 - 04 (så de har haft rigeligt med
tid til at reagerer)

mvh Thomas G

p.s. mailen er også sendt til IT butikken ... måske det kan få dem til at
reagerer.



Uni Bull (08-02-2004)
Kommentar
Fra : Uni Bull


Dato : 08-02-04 22:29

Thomas G wrote:
> med den forventning at jeg fik et afslag

Tankevækkende at GAME-kæden i England giver fuld returret på software...

Ja - den er god nok. Ikke alt det pjat med plomberinger o.s.v.!
Kommer du tilbage med produktet inden 10 dage kan du ombytte eller returnere
efter eget valg!

Dét er service - så kan du sikre dig at spillet kan køre ordentligt på din
maskine, du kan i det hele taget se om du er tilfreds med det købte
produkt... Hvis ikke: Retur/ombytning til et andet...
--
Uni Bull
København K
http://uni.bull.dk - om støjdæmpning af min computer



Thomas G (08-02-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G


Dato : 08-02-04 22:30

skrev denne mail da jeg læste en post fra 4/2 der gav ros til ITbutikken



Flare (09-02-2004)
Kommentar
Fra : Flare


Dato : 09-02-04 02:24

Hej Thomas...(Det var mig der havde en god oplevelse hos dem)

Nu er service jo ofte noget man kan påklistre en person og ikke en butik.
Jeg har åbenbart haft fat i nogle der tog ders job seriøst.

Men nu skriver du:
>Sig mig har i alle ferie, eller ignorer i mig indtil i tror jeg ikke
>henvender mig igen ?

Nu arbejder jeg selv i en butik som sælger, og når kunder begynder at være
"ubehøvlet" ryger de normalt baggerst i køen...Det er ligsom det eneste man
kan gøre når "Kunden altid har ret". At du så HAR ret og din rekation er
rimelig er noget helt andet. Tror blot det er grunden. Kan også se du har
sendt en lind strøm af mails som sikkert også kan virke irriterende.

Men synd de ikke kunne holde det høje service niveau.

Mvh
Anders



Thomas G (09-02-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G


Dato : 09-02-04 17:52

> Nu er service jo ofte noget man kan påklistre en person og ikke en butik.
> Jeg har åbenbart haft fat i nogle der tog ders job seriøst.
>
> Men nu skriver du:
> >Sig mig har i alle ferie, eller ignorer i mig indtil i tror jeg ikke
> >henvender mig igen ?
>
> Nu arbejder jeg selv i en butik som sælger, og når kunder begynder at være
> "ubehøvlet" ryger de normalt baggerst i køen...Det er ligsom det eneste
man
> kan gøre når "Kunden altid har ret". At du så HAR ret og din rekation er
> rimelig er noget helt andet. Tror blot det er grunden. Kan også se du har
> sendt en lind strøm af mails som sikkert også kan virke irriterende.

Se her er vi en smule uenige. Jeg opfatter ikke min mail som ubehøvlet, men
jeg ved godt at ting på skrift kan virker mere hårdt end hvis det siges face
to face. Jeg arbejder selv et sted hvor jeg modtager mellem 20 og 50 mails
om dagen og jeg ser dem alle igennem og retunerer et svar på alle dem hvor
det er påkrævet ... og forventer derfor nok også det samme af andre ...
derfor den lidt sure tone (men i mine øjne ikke ubehøvlet)

> Men synd de ikke kunne holde det høje service niveau.
Enig. Det er første gang jeg handler der men desværre også sidste. Har ofte
brugt PRCDATA helt uden problemer (også når der var problemer med det
leverede).

mvh Thomas G



thomas (09-02-2004)
Kommentar
Fra : thomas


Dato : 09-02-04 05:02


"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:c0695a$2afi$1@news.cybercity.dk...

hvad med at ringe eller har du ingen telefon

ITbutikken A/S
Gl. Århusvej 19
DK-8800 Viborg
Tlf.: 87 27 44 44, Fax.: 86 61 40 10
Hotline.: 90 13 88 88



Thomas G (09-02-2004)
Kommentar
Fra : Thomas G


Dato : 09-02-04 17:48

> hvad med at ringe eller har du ingen telefon
>
> ITbutikken A/S
> Gl. Århusvej 19
> DK-8800 Viborg
> Tlf.: 87 27 44 44, Fax.: 86 61 40 10
> Hotline.: 90 13 88 88

Om jeg har en telefon eller ej er sagen uvedkommende. De burde reagerer på
min mail som oprindeligt blev sendt den 21 januar og jeg reagerer først
surt den 26 januar. En simpel besked om at de ville retunerer når de have
tid (så jeg ikke følte mig ignoreret).

mvh Thomas G

p.s. de har nu reageret med følgende korte besked "Se information angående
returnering af vare". Hvilket jeg ikke kan bruge til noget (nægter at sende
software retur der har været åbnet ved en fejl uden en helt klar aftale på
skrift).



thomas (09-02-2004)
Kommentar
Fra : thomas


Dato : 09-02-04 19:20


"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:c08dkr$235t$1@news.cybercity.dk...
> > hvad med at ringe eller har du ingen telefon
> >
> > ITbutikken A/S
> > Gl. Århusvej 19
> > DK-8800 Viborg
> > Tlf.: 87 27 44 44, Fax.: 86 61 40 10
> > Hotline.: 90 13 88 88
>
> Om jeg har en telefon eller ej er sagen uvedkommende. De burde reagerer på
> min mail som oprindeligt blev sendt den 21 januar og jeg reagerer først
> surt den 26 januar. En simpel besked om at de ville retunerer når de have
> tid (så jeg ikke følte mig ignoreret).
>
en simpel opringning og det var løst den 21 januar



Søren Badstue (09-02-2004)
Kommentar
Fra : Søren Badstue


Dato : 09-02-04 18:42

Thomas G <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c0695a$2afi$1@news.cybercity.dk...
> Ikke fra mig
>

Heller ikke fra mig.

Jeg bestilte en CD-ROM brænder med software.

Da jeg endelig fik brænderen, kunne jeg ikke få den til at virke. Efter lang
tids søgen på nettet, fandt jeg frem til at den leverede brænder ikke kan
arbejde sammen med den version jeg fik med at softwaren. Dette skrev jeg til
dem, med henvisninger til et par sider på nettet, bl.a. producentens egen
hjemmeside. Da jeg ikke fik noget svar, skrev jeg igen, stadig uden svar.
Derefter gad jeg ikke mere. Jeg bestemte mig for at jeg ikke vil handle hos
dem mere, og har derefter købt hos andre, også selv om ITbutikken har været
billigere. Godt nok køber jeg over nettet, bl.a. for at få tingene til en
ordentlig pris, men bare en /lille/ smule service vil jeg altså også have.
Og det er der bestemt andre der giver, har jeg erfaret senere.

Så det bliver også LANGT fra et 11-tal fra mig af.

mvh
Søren B.





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste