D-Link 614+ Router spørgsmål
Fra : Brizz

Dato : 08-02-04 22:09

Har en d-link 614+ trådløs router som kører sammen med 2 stk D-link DWL
520+ trådløse netkort. Det er alt sammen fint nok. Jeg fandt så ud af at der
fandtes en nyere firmware ( 3.28, thr, 25 Dec 2003 ) så der fulgte jeg
vejledningen i opdatering. Men nu er den begyndt på at komme op med en
besked om at der er flere trådløse netværker tilgængelige og det er der så
også men jeg har koblet den på mit eget og der plejer den at blive. Når den
så er kommet med den besked om de flere netværker logger den mig af mig eget
netværk. og det er pisse irrerterende. Så mit spørgsmål er hvorfor den
pludselig er begyndt på det og hvad kan man gøre for at den bliver på det
netværk man har sat den til?

Et andet spørgsmål er hvor jeg sætter routeren til kun at godkende adgang
fra 2 givne netkort? som sikkerhed mod hacker angreb. Bruger kryptering men
vil gerne begrænse med mac adresser også.

Håber på hjælp.

Mvh Brian Søgaard

--
www.gronaerten.dk