Kabelnettet i Taastrup
Fra : eNDopLAzMAtIq

Dato : 08-02-04 21:48

hejsa
jeg ville lige høre om jeg er den eneste i gadehavegaard i taastrup som har
problemer
med skod-hastigheder??

det sidste stykke tid har mine hastigheder ikke kunnet snige sig over
200kb/s.. og 200
er kun hvis jeg er heldig, ellers ligger den og svinger på mellem
160-170kb/s..

jeg har haft kontaktet kabelnettet, og er blevet bedt om at teste min
hastighed fra deres
tucows mirror.. der trækker jeg med 2½ mb/s, selvom de har givet os en
begrænsning
på 2mbit pr. husstand..

ALLE andre steder får jeg først-nævnte hastigheder fra..

Fra : Søren Hanghøj

Dato : 08-02-04 22:09

Du skulle da nødig klage!! I vores forening på Østerbro er vi blevet
begrænset til 512 kbit/s. Ikke at begrænsningen er det store problem, da vi
sjældent kan downloade med mere end 20kbyte/s

Fra : Kaare

Dato : 12-02-04 00:52

> [...]
> 200kb/s.. og 200
> er kun hvis jeg er heldig, ellers ligger den og svinger på mellem

... Undskyld at jeg blander mig - har ikke kabelnettet.

Men du er hermed blevet tilladt at gå ned i den nærmeste TDC butik, hvor du
vil få udleveret et 56k modem, et nettid abonnement hvor du kan være på
nettet 3 timer om måneden, nogle tudekiks og lidt mælk.

.... Undskyld, men den skulle bare ud. :)

Af hvad jeg har hørt, er det vist en del kabelnettet kunder der faktisk
sidder i en betydeligt værre situation end den du oplever. I det mindste er
det da forhåbentligt stadig meget billigt.

/Kaare

Fra : eNDopLAzMAtIq

Dato : 12-02-04 08:13

undskyld jeg svarer... jeg HAR kabelnettet

mange tak for din utroligt konstruktive indlæg
hvis du nu havde et lidt mere relevant svar, kunne
det jo være man gad høre det..

istedet for at poste et lamt indlæg som det du lige
har smidt, kunne det jo nok være at du bare skulle springe
irrelevante indlæg over istedet for at bitche..

Fra : Kaare

Dato : 12-02-04 10:48

> undskyld jeg svarer... jeg HAR kabelnettet

Jamen, tillykke med det. ???

> [...]
> har smidt, kunne det jo nok være at du bare skulle springe
> irrelevante indlæg over istedet for at bitche..

Det kunne være at du skulle gå på indkøb efter en sans for humor også.

Min pointe er at du sidder for 49 kr om måneden, og brokker dig over at du
henter med 160 kB på dårlige dage. Selvom du er blevet tildelt en max
hastighed på 2 Mbit, betyder det ikke at du har den fjerneste ret til den
hastighed. Det svar jeg har skrevet, kunne du lige så vel have fået fra
Kabelnettets kundeservice.

Du har allerede fået et svar fra en anden Kabelnettet kunde, der fortæller
at hans situation er værre. Desuden kender jeg flere der har en _endnu_
værre oplevelse med kabelnettet end I begge har haft.

Hvis du havde samme problem med en DSL forbindelse ville du næsten ikke få
en reaktion, og der betaler du væsentligt mere for forbindelsen... så i det
tilfælde kunne man næsten have medlidenhed med dig.

At du vælger at hegle et indlæg ned, der indeholder en smiley og et glimt i
øjet, kunne tyde på at du kun gennemlæser teksten halvt. Måske skulle du
sætte dig ned i fred og ro med en kop kaffe, og læse din/Jeres kontrakt med
kabelnettet igennem. Hvis du er heldig står der noget der kan minde om en
garanti... men tvivler kraftigt.

Held og lykke med det.

/Kaare

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 15:17

eNDopLAzMAtIq wrote:
> undskyld jeg svarer... jeg HAR kabelnettet

Det er så din fejl