som hund og kat.
Fra : Brian Olesen

Dato : 08-02-04 14:17

Hejsa gruppe
Ja under dette lidt kryptiske emne ligger et problem med hunden og katten.

Jeg har en golden retriever plus en veldig livlig og legesyg huskat Zimba.
Fint nok, men hunden er lidt bange for kattens vilde bevægelser og løb rundt
igennem hele lejligheden.

Er der noget at gøre ved det. Katten er vel 8 9 måneder og han blev jo
kastreret i forige uge, men kan jeg forvente at det gør ham roligere?

Hunden skal være her men katten kan være her. Det er sådan i store træk
min holdning, som jeg dog ikke deler med kæresten.

Pft.
Brian

--

-- Man kan også oversmøre musik med læbestift og kvæle den med pudder.
Igor Stravinsky

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-02-04 16:15

Hej Brian!
I et hus med hund og kat er det stort set altid katten/e der
bestemmer. Sådan er det også herhjemme. Vores Golden Retriver har
emget respekt for vores katte, især førerkatten Hun kan sgu få ham
til at gøre flere ting end vi kan *G*
Jo du kan klart forvente at din kat blvier mere rolig efter
kastrationen.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 08-02-04 19:34

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jo du kan klart forvente at din kat blvier mere rolig efter
> kastrationen.

Det kan også hjælpeat den bliver ældre - når den kommer over
"killinge-stadiet" falder den måske også lidt til ro.

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-02-04 19:49

On Sun, 8 Feb 2004 19:33:56 +0100, "Brian Axelgaard"
<5505094m001@stofanet.dk> wrote:

>Det kan også hjælpeat den bliver ældre - når den kommer over
>"killinge-stadiet" falder den måske også lidt til ro.

Helt bestemt! Killinger er nogle værre ballademagere *G*