Driver til TeleDanmark Modem
Fra : MD

Dato : 08-02-04 12:51

Hej NG.

Jeg mangler en driver til et: Tele Danmark 56K Internet Modem 2M

Det har hidtil kørt under Win98 men skal nu kører under Win Me.

Under opgraderingen har det smidt driveren væk, og min kammerat har ikke
disketten der fulgte med.

Håber nogle ved hvor jeg kan finde den, eller gider smide den i dk.binaer.

Jeg har tjekket med Teledanmark, som ikke har den liggende nogle steder
online. Og jeg får heller ikke så meget ud af at lede på Google.

Mvh MD

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-02-04 13:34

"MD" <dalmoseFJERNDETTE@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det har hidtil kørt under Win98 men skal nu kører under Win Me.
>
> Under opgraderingen har det smidt driveren væk, og min kammerat har ikke

Er det ikke den der ligger her:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37080

Kurt

Fra : MD

Dato : 08-02-04 18:13

> Er det ikke den der ligger her:
> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37080
>
> Kurt

Hej Kurt.

Jo - og tak for hjælpen. Jeg har været igennem til TDC's support (yeah
right) og de har ALLE som en sagt, at de ikke havde noget liggende. Tusind
tak for hjælpen

Mvh MD

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-02-04 18:42

> Hej Kurt.
>
> Jo - og tak for hjælpen. Jeg har været igennem til TDC's support (yeah
> right) og de har ALLE som en sagt, at de ikke havde noget liggende. Tusind
> tak for hjælpen

Velbekomme. Ja TDC er blevet splittet op i så mange divisioner, at ingen ved
hvad den anden laver/har.

Kurt