Fast str. på billede
Fra : --BS--

Dato : 08-02-04 12:22

Hejsa

Jeg har en del billeder på min side der åbner i et nyt vindue. Kan man lave
således at du åbner i et nyt vindue med fast størrelse - alstå så der ikke
bare popper et kæmpe vindue op med blot et lille billede i hjørnet og hvid
baggrund for resten !!

Mvh

www.coralreef.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-04 12:59

http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm
--
Knud

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-02-04 16:44

Hvad nu hvis man har indsat et thumbnal og når man klikker på det vil
man gerne have at det linker til et fuld størrelse billede. Hvordan
klares den?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 10-02-04 20:10

> et thumbnal og når man klikker på det vil
> man gerne have at det linker til et fuld størrelse billede. Hvordan
> klares den?

Prøv at gå ind på http://www.datadosen.se/jalbum/ og hent programmet JAlbum,
det er gratis og jeg har haft meget gavn af det.
Hvis du ikke vil bruge de sider programmet kan generere, kan du ved at se på
sidernes HTML, lure af hvordan du selv kan gøre.

Hilsen Verner

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-02-04 22:48

> Prøv at gå ind på http://www.datadosen.se/jalbum/ og hent programmet
> JAlbum, det er gratis og jeg har haft meget gavn af det.

Tak for det. Vil jeg lige kigge på.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning