knas med benet.
Fra : Henning Lund

Dato : 08-02-04 10:46

De sidste 3 uger har jeg haft pokkers ondt i mit højre ben, ikke så
slemt hvis jeg går eller sidder, dvs. hvis jeg sidder i min kontorstol
som kan vippe tilbage, så benet ikke støtter på gulvet kommer det også,
men om natten er den helt gal, smerten går hele vejen ned gennem benet
og ender på ydersiden af foden, og det er en kamp at finde en måde at
ligge på om natten for det ikke skal gøre ondt. Hvad pokker kan det
være, jeg har ikke overbelastet benet på nogen måde.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Kathrine

Dato : 08-02-04 11:14

"Henning Lund" skrev:

> [...]
> ligge på om natten for det ikke skal gøre ondt. Hvad pokker kan det
> være, jeg har ikke overbelastet benet på nogen måde.

Lyder som noget nervesjov fra ryggen.
--
Kathrine

Fra : Henning Lund

Dato : 08-02-04 11:31

Kathrine skrev:

> Lyder som noget nervesjov fra ryggen.

Tjae måske kan det være det, benet mærker som om at alle muskler er
strammet op hvis du forstår hvad jeg mener.

Fra : Benz

Dato : 15-02-04 23:56

Det kan være din iskias nerve der er kommet i klemme. Dette har jeg selv
døjet med indtil jeg fandt en genial øvelse på internettet, der virkelig
hjalp mig og min ryg.

http://www.krystalkuglen.dk/data/786.htm

Du kan evt. prøve denne øvelse, den er ganske harmløs og hjalp faktisk
overraskende hurtigt på mig.

Mvh

Benz