S. Lp samling + pladespiller
Fra : KickAssCowboy

Dato : 08-02-04 10:50

Nu har jeg haft min pladesamling til at stå i flere år uden at lytte til
dem, så hvorfor ikke sælge den. Pladerne er i ok stand og ikke ridsede. Se
her:

ca. 160 lp/maxi singler + ca 60 singler sælges. Der er mest maxi og mix
plader fra 80'erne-90'erne, inkl. nogle ret sjældne med bl.a. Depeche Mode.
Derudover følger der En Akai Direct Drive AP 006 gramofon med Ortofon
diskoteks pickup med i købet.
Pris 2500kr

Fra : KickAssCowboy

Dato : 08-02-04 10:51

Jeg glemte forresten lige at skrive at pladespilleren også har pitch control

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-02-04 11:52

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-02-04 11:59

KickAssCowboy skrev i et indlæg på usenet:
> Jeg glemte forresten lige at skrive at pladespilleren også har pitch
> control

Du glemte også at poste i den rigtige gruppe !

Køb/salg/bytte må kun foregå i markedsgrupperne !

Prøv i news:dk.marked.privat.radio+hifi

Jan