modconf crasher..
Fra : Mads N

Dato : 08-02-04 11:49

Debian woody med 2.4.24

Det ligner et problem med Dialog, da alle apps der bruger denne
frontend ser underlige ud i kanten og andre steder. Det har virket
fint, men et sted hen ad vejen, er der altså blevet ændret på noget.

Men værst er det, når jeg kører modconf. Den virker ved opstart, og
jeg kan osse scrolle listen op og ned. Men hvis jeg taster retur på et
menupunkt, så fryser den og jeg får en cmdprompt midt i dialogen, og
resten af shellsessionen er blevet meget mystisk.

Er der nogen der har ideer til hvor jeg skal lede for at finde noget
at skrue på i denne forbindelse?

Tillægsspørgsmål: I forbindelse med indsættelse og fjernelse af
moduler, så har jeg pga. ovenstående problem været nødt til at gøre
det manuelt med insmod. Men det virker kun indtil genstart. Hvad skal
man gøre for at modulerne "bliver hængende"?