Læse skærm.
Fra : Valdemar Lund

Dato : 06-02-04 17:55

Jeg kom om ved en skærm forleden, den er funktionsdygtig men slæden har
lidt slør hvilket driller lidt fra den ene side af mikrokortet. hvis nogen
er interesserede kan den afhentes i nærheden af Skive.

Mvh. Valdemar Lund

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 06-02-04 22:20

Scripsit Valdemar Lund:

> Jeg kom om ved en skærm forleden, den er funktionsdygtig men slæden
> har lidt slør hvilket driller lidt fra den ene side af mikrokortet.
> hvis nogen er interesserede kan den afhentes i nærheden af Skive.

Ærgeligt nok - jeg er temmelig meget på udkig, men Skive er lidt
længere væk fra Roskilde end min transportmæssige smertegrænse...

Skulle nogen have hørt om en gratis eller rimeligt billig kortlæser på
Sjælland, så vil jeg derimod gerne køre ud efter den.

Hvis man ændrer "invalid" til "dk" så virker min mailadresse.

Lars Erik Bryld

Fra : allan madsen

Dato : 06-02-04 23:40

jamen jamen

jeg er født i roskilde, og kommer der vel en til to gange om året,
selvom jeg bor i byrsted ( ca 10 km syd for nibe), så hvis du kan vente
til næste gang jeg kommer til roskilde/borup så kunne jeg måske hente den

mvh allan madsen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-02-04 12:43

Scripsit allan madsen:

> [...]
> selvom jeg bor i byrsted ( ca 10 km syd for nibe), så hvis du kan
> vente til næste gang jeg kommer til roskilde/borup så kunne jeg

Tusind tak for tilbuddet - jeg vil måske gerne holde dig fast på det,
så lad mig høre når du ved hvornår du næste gang kommer på vores
kanter igen.

Det slog mig lige at jeg måske har en god mulighed for at få den
afhentet hurtigere, så jeg vil prøve at lægge billet ind på den.

Lars Erik Bryld

Fra : allan madsen

Dato : 08-02-04 10:21

helt i orden

jeg regner med at komme til roskilde i april måned, så uanset hvilken
løsning du vælger regner jeg med du selv kontakter donator, og evt.
giver jeg besked

ha' en god dag
mvh allan

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 20-03-04 15:15

Kortlæseren er fremme, og det er en stabel mikrokort fra
filmningscenteret også

Slædeslør har jeg ikke mærket noget til - bortset fra at linsen ryger
lidt ud af focus og skal have et lille tryk med tommelfingeren hver
anden dag fungerer den perfekt.

Mange tak til til Valdemar og alle som fulgte og bar (Allan med
familie).

Lars Erik Bryld

Fra : Valdemar Lund

Dato : 20-03-04 16:13

"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden dag fungerer den perfekt.
>
> Mange tak til til Valdemar og alle som fulgte og bar (Allan med

Hej Lars.

Det glæder mig at høre.
jeg kan ikke nære mig. hvad gør du så de andre dage?

Mvh. Valdemar.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 20-03-04 21:20

Scripsit Valdemar Lund:

> Det glæder mig at høre.
> jeg kan ikke nære mig. hvad gør du så de andre dage?

Hver anden dag sidder jeg med hovedet inde i skærmen med tommelfinger
- hver anden dag sidder jeg med hovedet i skærmen uden tommelfinger :)

Næh - linsen sidder ikke helt fast og det er glaspladevipperen som
trykker den ud af position, men med lidt gelinde så går det. Ellers må
jeg have fat i den store limtube.

Lars Erik Bryld

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 20-03-04 21:20

> Kortlæseren er fremme, og det er en stabel mikrokort fra
> filmningscenteret også
> Lars Erik Bryld
Jamen tillykke med barnet!
Lad det dryppe lidt på degnene