Problem med unlock Nikia 3510i
Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 18:22

Skal der altid være en # som det første i en unlockkode til Nokia 3510i låst
til TDC?

vh
Lisbeth

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-02-04 18:46

Nielsen wrote:

> Skal der altid være en # som det første i en unlockkode til Nokia 3510i låst
> til TDC?
ja eksempel #pw+123456789012345+1#

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-04 19:18

"Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> Skal der altid være en # som det første i en unlockkode til Nokia 3510i
låst
> til TDC?

Ja. Du kan se en guide på www.helloo.dk så du ikke gør det forkert.
Du har jo kun 5 forsøg!
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 20:49

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> "Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

Tak for svaret. Jeg fik koden fra TDC men de sagde ikke noget om at der
skulle være # først. Nu siger telefonen så noget med at man ikke kan
fortryde begrænsning? Og et STOP skilt vises. Hvad gør jeg nu.

Lisbeth

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-04 20:46

Nielsen skrev:

>Nu siger telefonen så noget med at man ikke kan
>fortryde begrænsning? Og et STOP skilt vises. Hvad gør jeg nu.

Læs mit svar til Morten & Anette (over eller under denne tråd).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...
Telefonnumre (i serier) til salg:

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 21:02

> Læs mit svar til Morten & Anette (over eller under denne tråd).
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Ja tak, men så læs lige mit spørgmål . OK jeg kan se at jeg glemte et
spørgsmålstegn efter "Hvad gør jeg nu" men så kommet der her: ?

vh
Lisbeth

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-04 21:23

Nielsen skrev:

>Ja tak, men så læs lige mit spørgmål . OK jeg kan se at jeg glemte et
>spørgsmålstegn efter "Hvad gør jeg nu" men så kommet der her: ?

Jeg skrev bl.a. "Telefonen skal derfor låses op på anden vi nu...". Du
kan altså ikke låse telefonen op med koder mere.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 21:28

> Jeg skrev bl.a. "Telefonen skal derfor låses op på anden vi nu...". Du
> kan altså ikke låse telefonen op med koder mere.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Ja, det har jeg forstået.

Så HVAD gør jeg så nu for at få den til at virke igen?

Altså sorry at jeg er lidt tungnem - bær' lige over med en ældre dame - ikk?

vh
Lisbeth

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-04 21:32

Nielsen skrev:

>Så HVAD gør jeg så nu for at få den til at virke igen?

Jeg ved ikke om TDC tilbyder at låse telefonen op (det burde de jo
sådan set), men ellers kan du kontakte en unlocker - de fleste burde
kunne klare det for dig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse Motorola- og Nokiatelefoner op derhjemme!

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-04 21:51

Det Lasse ikke kan få sig selv til at skrive er at du kan søge en unlocker
tættest på din egen bopæl på www.dkunlock.dk Men han er vist lidt bange for
konkurence...
Hilsen Dan

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 22:11

> Det Lasse ikke kan få sig selv til at skrive er at du kan søge en unlocker
> [...]

Jeg kan se at der slet ingen er her i nærheden. Hvis den skal sendes, så er
afstanden jo lidt ligegyldig. Jeg kan se på Lasses hjemmeside at der er
billeder af FDF'ere, så det kunne jo være at man skulle støtte "sagen".

vh
Lisbeth

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-04 23:57

Dan skrev:

>Det Lasse ikke kan få sig selv til at skrive er at du kan søge en unlocker
>tættest på din egen bopæl på www.dkunlock.dk Men han er vist lidt bange for
>konkurence...

Det konkluderer du åbenbart, ja. Du trykkede reply ud for mit indlæg,
men svarede egentlig på Lisbeths - det vil sige, at du faktisk må have
set, at jeg skrev Lisbeth kunne kontakte en unlocker. Jeg foreslår
hende dog at kontakte TDC først.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Nielsen

Dato : 03-02-04 21:59

> Jeg ved ikke om TDC tilbyder at låse telefonen op (det burde de jo
> sådan set), men ellers kan du kontakte en unlocker - de fleste burde
> [...]

Tak for hjælpen. Jeg spørger lige TDC i morgen. Ellers må jeg jo finde en
der kan gøre det .

Vh Lisbeth