Udregning af unlock-kode
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-02-04 08:49

Jeg har ladet mig fortælle, at det ikke længere er nødvendigt at have et
specielt kabel for at kunne låse en Nokia-telefon op, men at det nu er nok
blot at hente et program til at udregne koden.

Hvor henter jeg sådan et program - og hvordan virker det egentlig? Er det
et "brute-force" angreb på koden, eller kan den "blot" udregnes? Hvis det
er et brute-force angreb - kræver det så en kraftig PC at finde nøglen?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-04 10:41

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> wrote in message
> Jeg har ladet mig fortælle, at det ikke længere er nødvendigt at have et
> specielt kabel for at kunne låse en Nokia-telefon op, men at det nu er nok
> blot at hente et program til at udregne koden.

Det er rigtigt! Man kan regne koderne ud med et program. Du omtaler ikke
hvilke modeller det drejer sig om! Men DCT4 telefoner kan du finde program
til på www.helloo.dk se under gratis download!
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-02-04 10:59

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> wrote in message
>
> Det er rigtigt! Man kan regne koderne ud med et program. Du omtaler
> ikke hvilke modeller det drejer sig om!

Det drejer sig om en Nokia 6610

> Men DCT4 telefoner kan du
> finde program til på www.helloo.dk se under gratis download!

Fino - det kigger jeg på.

PS: Jeg fik disse til overs, da jeg læste dit indlæg: !!!

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 03-02-04 11:09

> Fino - det kigger jeg på.
>
> PS: Jeg fik disse til overs, da jeg læste dit indlæg: !!!

Beklager , men jeg har nu min helt egen måde at skrive på. Men jeg er nu
overbevist om at størstedelen forstår hvad jeg mener selv om jeg både er
ordblind og taster forkert da det jo altid skal gå lidt stærkt! << se
igen!..

Men jeg håber du finder det du søger!

Hilsen Dan