Køb af udstyr til Unlock
Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 02-02-04 19:58

Jeg har tænkt mig at invistere noget unlockudstyr, hvad kan
der anbefales hvis jeg skal kunne låse de mest gænglige telefoner
op, så som Nokia, Ericsson, Siemens, osv.

Link til producent, eller anden information modtages...

/ Qbic

Fra : helloo.dk

Dato : 02-02-04 20:32

"Qbic - Sønderborg" <qbic6400@syahoo.dk> wrote in message
> Jeg har tænkt mig at invistere noget unlockudstyr, hvad kan
> der anbefales hvis jeg skal kunne låse de mest gænglige telefoner
> op, så som Nokia, Ericsson, Siemens, osv.

Har svaret i den anden gruppe..
Du kan se prisen på www.mobilkabler.dk eller www.tele.way.dk
hilsen Dan
--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Martin Skafte

Dato : 05-02-04 09:31

> Jeg har tænkt mig at invistere noget unlockudstyr

Jeg har diverse kabler samt CD-ROM til unlock og upgrade af mange af Nokia`s
mobiltelefoner .

Jeg har selv givet 600,00 kroner, men jeg er sælger
det gerne for 400 incl. porto, hvis du er interesseret .

Fra : helloo.dk

Dato : 05-02-04 12:09

"Martin Skafte" <skafte@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> mobiltelefoner .
>
> Jeg har selv givet 600,00 kroner, men jeg er sælger
> det gerne for 400 incl. porto, hvis du er interesseret .

Det var ikke meget man får at vide om hvad det er for udstyr... Men var det
ikke dig som påstod at man kunne regne koder ud tuk siemens telefoner med
dit udstyr??
Hilsen Dan