Nokia 3210 Spørgsmål
Fra : Bean

Dato : 31-01-04 14:49

Jeg har hevet en Nokia 3210 op af skuffen,hvor den har ligget et par
år.
Problemet er at den forlanger en sikkerhedskode,når jeg smider min
Orange simkort i,såvidt jeg husker var abb.dengang sonofon.
Sikkerhedskoden er ikke den gammelkendte 1-2-3-4-5.
Heri ligger problemet,er der en derude der kan fikse dette, her
online,eller skal jeg have fat i en unlocker ?
Hilsen
Bean
--
Slet FJERN inden besvarelse
Bean

Fra : helloo.dk

Dato : 31-01-04 23:45

"Bean" <ncnFJERN@esenet.dk> wrote in message
> såvidt jeg husker var abb.dengang sonofon.
> Sikkerhedskoden er ikke den gammelkendte 1-2-3-4-5.
> Heri ligger problemet,er der en derude der kan fikse dette, her
> online,eller skal jeg have fat i en unlocker ?

Hvad er det vi snakker om her? Er det "kun" sikkerhedskoden du skal have
fjernet? Eller er det også simlåsen?? En sikkerhedskode kræver du sætter et
kabel på telefonen! Men en unlock kode (til simlåsen) kan fås på nettet hos
de fleste unlockere på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner