Simcard not restricted
Fra : Moose

Dato : 29-01-04 19:29

Hej, jeg har lige prøvet at låse min 3310 op. Den var med Debitel
abonnement. Når jeg har tastet koden ind og og afslutter med # skriver
telefonen: Simcard not restricted. Men den skriver stadig simcard not
accepted når jeg sætter det andet simkort i. Hvad kan der være galt?

IMEI: 351107803883899
og unlock kode: #pw+4702378032+1#

På forhånd Tak
Moose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 00:04

Moose skrev:

>Hej, jeg har lige prøvet at låse min 3310 op. Den var med Debitel
>abonnement. Når jeg har tastet koden ind og og afslutter med # skriver
>telefonen: Simcard not restricted.

Jeg vil gætte på den skriver "SIM was not restricted", hvilket
betyder, at telefonen ikke er låst på den lås, som koden forsøger at
låse op.

>Men den skriver stadig simcard not
>accepted når jeg sætter det andet simkort i. Hvad kan der være galt?

Telefonen ER låst - på en anden lås end den, som koden forsøger at
låse op.

>IMEI: 351107803883899
>og unlock kode: #pw+4702378032+1#

Hvor kommer den kode fra? debitel bruger som sagt lås 4, og denne kode
er til lås 1 - så den kan ikke bruges til noget.

Du skal altså have fat i en kode til lås 4, ikke til lås 1.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-04 01:42

> Hvor kommer den kode fra? debitel bruger som sagt lås 4, og denne kode
> er til lås 1 - så den kan ikke bruges til noget.

For at i ikke skal blive forviret af Lasse Hedegaard's uvidenhed vil jeg
lige oplyse at mange Nokia 3310 med Debitel er låst til Både lås 1 og Lås 4.
Især software version 5,11 og 5,13
At Lasse ikke ved det siger jo mere om Lasse end alle andre..

Og Lasse.. Næste gang du opgiver en Ericsson T610 så må du gerne sende
telefonen til mig og jeg vil give dig et tilbud!

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 02:10

Dan skrev:

> [...]
>Især software version 5,11 og 5,13
>At Lasse ikke ved det siger jo mere om Lasse end alle andre..

Hvor påstår jeg, at debitel-låste telefoner aldrig er låst på lås 1?
Jeg er udmærket klar over, at det kan være tilfældet. Jeg er også
udmærket klar over, at du er rigtig god til at komme med forhastede
konklussioner om alt og intet.

I det aktuelle får gutten at vide, at telefonen IKKE er låst på lås 1
(det fortæller telefonen ham). På baggrund af dette skriver jeg, at
han skal have fat i koden til lås 4. Er det forkert?

>Og Lasse.. Næste gang du opgiver en Ericsson T610 så må du gerne sende
>telefonen til mig og jeg vil give dig et tilbud!

Den må du lige forklare - jeg ved ikke rigtig hvad du hentyder til (er
det blot endnu en forhastet konklussion?)

I øvrigt har du tidligere meldt ud, at du ikke ønskede at handle med
mig (jeg har ingen intentioner om det heller) - men det er jo ikke
første gang du kommer med modsigende udtalelser.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 30-01-04 08:28

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse >

> Den må du lige forklare - jeg ved ikke rigtig hvad du hentyder til (er
> det blot endnu en forhastet konklussion?)

her hentydes der til en kunde JEG har haft, der forgæves havde brugt dit
firma !
btw. jeg tog simlåsen på hans telefon, det troede jeg egentlig også du kunne
finde ud af lasse... men pyt med det... hvis du nu brugte mere tid på
telefoner og mindre tid på at rette folk, kunne det være at du også en dag
kunne låse den store svære T610 op......

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 10:48

Anders Skalsted skrev:

> [...]
>telefoner og mindre tid på at rette folk, kunne det være at du også en dag
>kunne låse den store svære T610 op......

Ironi er en fin ting - når den bruges rigtigt. Din mail her er blot et
forsøg på at være nedgørende.

Jeg mindes nu ikke, at have haft nogle T610 jeg ikke har fået låst op
(jeg har dog "afvist" folk, inden jeg fik udstyret, hvilket er ved at
være nogen tid siden) - det ville da også undre mig, der er jo ikke
stor forskel på hvordan de klares (altså de forskellige versioner af
T610).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DirectX

Dato : 30-01-04 12:36

> [...]
> være nogen tid siden) - det ville da også undre mig, der er jo ikke
> stor forskel på hvordan de klares (altså de forskellige versioner af

Der er ikke nogen forskel her, trykker på "Read codes" også klare den der
hele selv
udlæser koder, og unlocker på en gang.
( Spørgsmål om udstyr )

Mvh
C@ss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 15:45

DirectX skrev:

>Der er ikke nogen forskel her, trykker på "Read codes" også klare den der
>hele selv
>udlæser koder, og unlocker på en gang.
>( Spørgsmål om udstyr )

Korrekt. Ved noget udstyr, der er dog en lille forskel på nogle
versioner, men ikke noget af betydning.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 30-01-04 14:15

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> Ironi er en fin ting - når den bruges rigtigt. Din mail her er blot et
> forsøg på at være nedgørende.

jeg ville nu ikke være ironisk..... så havde jeg skrevet den store hedegaard
i stedet, men det gjorde jeg ikke !

og nedgørende..måske ikke direkte... men jeg ved kun hvad min kunde sagde,
og da du så tit har ufattelig travlt med folk her ude, syntes jeg det var
passende at smide den i hovedet på dig !

jeg har intet imod dig som person, hvilket jeg også gav udtryk for til
telmore's åbne hus, men din personlighed som alvidende ( bevidst eller
ubevidst fra din side )det får mit ( og sikkert også mange andres ) pis op
og koge !

med andre ord lasse ...tag nu og slap af, uanset om du vil eller ej,

hvis du stopper dine "George Bush metoder " mod alle os i "ondskabens akse"
( os der ikke er dig ) så kunne det jo også være at angrebene mod dig ville
stoppe

Der er der plads (og Kunder ) nok til os alle

og med det sagt... skal der ikke komme mere fra mig lige nu...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 15:57

Anders Skalsted skrev:

>jeg ville nu ikke være ironisk..... så havde jeg skrevet den store hedegaard
>i stedet, men det gjorde jeg ikke !

Du skrev: "jeg tog simlåsen på hans telefon, det troede jeg egentlig
også du kunne finde ud af lasse" og "kunne det være at du også en dag
kunne låse den store svære T610 op" - begge dele ved du så godt som
jeg, at jeg kan.

>og nedgørende..måske ikke direkte...

Det var pakket ind i ironien.

>men jeg ved kun hvad min kunde sagde,

Jeg ved kun, at jeg er ret sikker på aldrig at have haft en T610 jeg
ikke har fået låst op. Hør evt. din kunde om hvilket referencenummer
han/hun fik hos mig, så vil jeg tage et kig på det - jeg er ret sikker
på, at der er tale om en misforståelse - og nu er jeg da blevet lidt
nysgerrig.

>og da du så tit har ufattelig travlt med folk her ude,

Nogle har tralvt med at de mener jeg har travlt. Jeg mener ikke jeg
har travlt, men

>syntes jeg det var passende at smide den i hovedet på dig !

Det taler for sig selv...

>jeg har intet imod dig som person, hvilket jeg også gav udtryk for til
>telmore's åbne hus,

Du kender mig nu ikke.

>men din personlighed som alvidende ( bevidst eller
>ubevidst fra din side )det får mit ( og sikkert også mange andres ) pis op
>og koge !

Jeg er absolut ikke alvidende - det er sjovt som jeg skal have det
trukket ned over hovedet - hvornår er det jeg påstår jeg er det?
Forhastede konklussioner, pas nu på med dem..

>med andre ord lasse ...tag nu og slap af, uanset om du vil eller ej,

Jeg er helt afslappet - og det vil jeg næsten også tro du kan fornemme
på mine skriverier.

>hvis du stopper dine "George Bush metoder " mod alle os i "ondskabens akse"
>( os der ikke er dig ) så kunne det jo også være at angrebene mod dig ville
>stoppe

Hold da magle - jeg mener nu altså ikke jeg angriber nogen (det ligger
slet ikke til min natur) - jeg er ked af, hvis du opfatter/forstår det
sådan.

>Der er der plads (og Kunder ) nok til os alle

Hvorfor nævner du det, hvad har det med dette at gøre. Jeg har det
fint med de kunder jeg har (selvfølgelig ville jeg sige ja tak til
flere), og jeg har flere gange nævnt, at jeg er ret overbevist om, at
jeg ikke får mange kunder fra usenet - så jeg ved ikke helt hvad det
er du vil sige med det.

>og med det sagt... skal der ikke komme mere fra mig lige nu...

Hmm...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Moose

Dato : 31-01-04 15:47

> Hvor kommer den kode fra? debitel bruger som sagt lås 4, og denne kode
> er til lås 1 - så den kan ikke bruges til noget.

Jeg har den fra modify.dk. Nu har jeg lige skrevet til dem, for at få dem
til at lave en kode til lås 4. Håber ikke der bliver nogen problemer i det.

Tak for hjælpen indtil videre.

/Moose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-04 17:03

Moose skrev:

>Jeg har den fra modify.dk. Nu har jeg lige skrevet til dem, for at få dem
>til at lave en kode til lås 4. Håber ikke der bliver nogen problemer i det.

De skriver på deres side, at de ikke tilbyder at udregne koder til
debitel-låste Nokia 3310 (det er fordi de kun kan udregne koderne til
lås 1), så koden får du nok ikke derfra.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Moose

Dato : 31-01-04 17:17

> De skriver på deres side, at de ikke tilbyder at udregne koder til
> debitel-låste Nokia 3310 (det er fordi de kun kan udregne koderne til
> lås 1), så koden får du nok ikke derfra.

Nåh, for søren. Det står da også der på siden. Det er lige med at læse
tingene igennem inden man bestiller. Lidt fjollet.

Tak for hælpen
/Moose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-04 17:23

Moose skrev:

>Nåh, for søren. Det står da også der på siden. Det er lige med at læse
>tingene igennem inden man bestiller. Lidt fjollet.

Du har vel skrevet debitel i feltet "Netoperatør"? I så fald, så burde
de jo altså have annulleret din ordre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Her kan du selv låse ALLE Nokiatelefoner op - også debitellåste.

Fra : Moose

Dato : 31-01-04 18:19

> Du har vel skrevet debitel i feltet "Netoperatør"? I så fald, så burde
> de jo altså have annulleret din ordre.

Ja, det gjorde jeg. Fik en kode alligevel. Mystisk!
Men nu må vi lige se hvad der sker. Det er ikke så meget man hører fra
dem....

/Moose

Fra : DirectX

Dato : 29-01-04 21:27

Det er fordi den er låst på lås 4, så du skal have en kode 4
så forsvinder dit problem

Mvh
"C@ss"