Er det muligt ?
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 24-01-04 20:37

Hejsa

Er der virkelig ikke nogen steder man kan få låst sin 3510i låst gratis op?
Den er lås titl sonofon og Dens Imei nummer er : 351536006200222

/Søren

Fra : KL

Dato : 24-01-04 20:47

Søren Gørtz Olesen wrote:
> Hejsa
>
> Er der virkelig ikke nogen steder man kan få låst sin 3510i låst gratis op?
> Den er lås titl sonofon og Dens Imei nummer er : 351536006200222
>
> /Søren

Hvor mange steder har du kigget?

kl

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 24-01-04 20:51

Hejsa

Fandt det her sted
Og det virkede...!
unlockme.co.uk

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 24-01-04 20:51

"Søren Gørtz Olesen" skrev i en meddelelse

> Er der virkelig ikke nogen steder man kan få låst sin 3510i låst gratis
op?
> Den er lås titl sonofon og Dens Imei nummer er : 351536006200222

hej Søren

med fare for at lyde som en mobset lasse....

hvis du nu kiggede igennem denne gruppe du har postet i, ville du kunne
finde en der faktisk gentagne gange skriver at han stadig leverer gratis
koder

prøv at kigge igennem...og se om du kan finde ham...

jeg kan give dig så meget hjælp...han hedder dan, og siger tit hallooo
(næsten da )

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 24-01-04 21:17

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <a@a.a> wrote in message

> jeg kan give dig så meget hjælp...han hedder dan, og siger tit hallooo
> (næsten da )

Det er nu helloo '
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 24-01-04 21:30

"helloo.dk" skrev i en meddelelse>

> jeg kan give dig så meget hjælp...han hedder dan, og siger tit hallooo
>
> Det er nu helloo '

det ved jeg da... skrev jo også "næsten da"...

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : jønne

Dato : 26-02-04 13:54

indtast denne kode #pw+800631641150074+7#
så skulle den være låst op