Slettede indlæg ?
Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 24-01-04 12:27

Sorry, ved godt det er lidt OT, men jeg under mig over at jeg (bruger
news.tele.dk) pludselig ikke kan finde mit indlæg fra 18. jan, tilgengæld
kan jeg sagtens hente laaaang tid tilbage, er der moderator/cencur på denne
NG ????

/Stone

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-04 12:33

Sten Bang-Christensen skrev:

> [...]
>kan jeg sagtens hente laaaang tid tilbage, er der moderator/cencur på denne

Nej der er ikke moderator her i gruppen. Så vidt jeg ved er der kun
moderator i dk.bolig under dk-hierakiet. Dit indlæg fra d. 18. har
følgende Message-ID - den vej kan du finde det (jeg bruger selv TDCs
newsserver, og kan godt se indlægget):

<400abdbe$0$237$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 24-01-04 12:59

"Sten Bang-Christensen" <revo@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> news.tele.dk) pludselig ikke kan finde mit indlæg fra 18. jan, tilgengæld
> kan jeg sagtens hente laaaang tid tilbage, er der moderator/cencur på

Hej Sten,

det er muligt at din newsreader markerer indlægget som læst, når det har
været vist i fx 30 sek. og derfor ikke viser dig indlægget igen.
Nogle programmer sletter også indlæg, der er over en uge gamle for
at spare diskplads på din computer. Det ligger dog stadig på serveren.
Begge funktioner kan slås fra i indstillingerne for din newsreader.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 24-01-04 20:26

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:butml9$43c$1@sunsite.dk...

> [...]
> at spare diskplads på din computer. Det ligger dog stadig på serveren.
> Begge funktioner kan slås fra i indstillingerne for din newsreader.

Hej Kasper,

Tak, lyder sandsynligt, men jeg kan IKKE finde nogen steder (bruger OE6)
hvor man kan enten hente allerede læste eller slå fra at de skal slettes,
har prøvet at "synkronisere" hvor den hentede en bunke, men ikke mit
"glemte" indlæg...

Hvordan kan man hente et indlæg ud fra et Message-ID ?

mvh
Sten

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 25-01-04 17:19

> [...]
> hvor man kan enten hente allerede læste eller slå fra at de skal slettes,

hvis indlægget blot er blevet markeret som læst kan du vise det ved at vælge
Vis -> Aktuel visning -> Vis alle meddelelser.
Automatisk sletning kan slås fra under Funktioner -> Indstillinger ->
Vedligeholdelse.

> har prøvet at "synkronisere" hvor den hentede en bunke, men ikke mit
> "glemte" indlæg...

Hvis du ønsker genhente alle indlæg skal du højreklikke på gruppen,
gå til fanebladet Lokal fil og trykke Nulstil. Herefter kan alle indlæg
genindlæses.

> Hvordan kan man hente et indlæg ud fra et Message-ID ?

OE understøtter ikke message-id.
Da diskussionen er off-topic i denne gruppe har jeg sat
Hvorved svar på denne tråd havner i den gruppe.