Unlock Siemens M55 i Fredericia
Fra : XoDeus

Dato : 23-01-04 10:28

Hej jeg søger en billig og god unlocker i Fredericia.

Svar venligst pr. mail.

//XoDeus

Fra : helloo.dk

Dato : 23-01-04 19:51

"XoDeus" <xodeus@gmx.net> wrote in message
> Hej jeg søger en billig og god unlocker i Fredericia.

Alle unlockere kan du se på www.dkunlock.dk
Og så undgår du at denne tråd bliver svaret af 100 mennesker!!
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : XoDeus

Dato : 24-01-04 16:28

<SNIP>
> Alle unlockere kan du se på www.dkunlock.dk
> Og så undgår du at denne tråd bliver svaret af 100 mennesker!!
<SNIP>
Hej Dan
Jeg har henvendt mig til dem i mit område som je gfandt på dkunlock og
ingen af dem har svaret endnu. Så jeg vil bare spørge her.

//XoDeus

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 26-01-04 23:21

"XoDeus" <xodeus@gmx.net> wrote:
> Jeg har henvendt mig til dem i mit område som je gfandt på dkunlock og
> ingen af dem har svaret endnu.

Så prøv X-Lock www.x-lock.dk
evt. mail@x-lock.dk

Hun svarer!