sammenligning af telefoner
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 00:22

Hej,

Er der nogen herinde der kender en side, hvor man kan sammenligne
mobiltelefoner på tværs af mærker?

Jeg skal finde mig en ny telefon til arbejdsbrug, derfor vil jeg godt
sammenligne de forskellige telefoner på markedet , så jeg kan finde den mest
velegnet.

DJ

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-02-04 01:15

DJ skrev :
> [...]
>
> Jeg skal finde mig en ny telefon til arbejdsbrug, derfor vil jeg godt
> sammenligne de forskellige telefoner på markedet , så jeg kan finde den

Der er tidligere blevet reklameret lidt meget for www.mobilvalg.dk her i
gruppen.
Jeg har ikke noget med sitet at gøre, men brugte det til mit valg.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Mik

Dato : 08-02-04 11:54

jeg bruger denne http://www.esato.com/phones/

vh. mik

Fra : KT

Dato : 08-02-04 12:00

"DJ" <vm6632[a]get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal finde mig en ny telefon til arbejdsbrug, derfor vil jeg godt
> sammenligne de forskellige telefoner på markedet , så jeg kan finde den

Her er en dansk test af mobiler:
http://www.fi.dk/test/telefoni/mobiltelefoner_2003_12/test/?mcms_session_id=&sort1=samlet_bedoemmelse

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 12:20

Hej,

Jeg har kigget på de sider i har anbefalet, og de virker fornuftige, men en
af de egenskaber jeg er nød til have er:
- Kompatibel med ms outlook.
- modem enten via irda eller kabel, måske bluetooth
- eventuelt håndfri via bluetooth

Min chef vil helst have Siemens, mens jeg prøver, at lokke ham til en nokia,
da jeg bedre kan lide deres brugerflade, jeg har kigget på nokia 6220, og
6230, er de kompatible med ms outlook?

nogen der kan hjælpe?

Mvh.

DJ