mobilpriser.dk
Fra : kvabben

Dato : 07-02-04 22:57

Hej,

mener at jeg for ikke ret lang tid siden var inde på www.mobilpriser.dk,
hvor man kunne se en oversigt over de billigste telefoner. Nu ser det
imidlertid ud som om at det ikke var den side, eller at den er blevet
"lukket" ned siden. Er der nogen der ved om jeg tager fejl, eller findes
siden på en anden addresse, eller er der en tilsvarende??

Håber nogen kan hjælpe....

mvh.
Allan

Fra : Jess Møller

Dato : 07-02-04 23:46

"kvabben" <holstFJERNES@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "lukket" ned siden. Er der nogen der ved om jeg tager fejl, eller findes
> siden på en anden addresse, eller er der en tilsvarende??

www.Mobilpriser.dk er ved at skifte til en anden serve, men skulle køre igen
senest Mandag.

Jess Møller