Stråling fra trådløs kontra mobil?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-02-04 12:50

Hej allesammen
Er der ligeså meget knald på strålingen fra en trådløs telefon som fra en
mobil?

Mvh Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-02-04 13:11

"Ole Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> wrote in message
> Hej allesammen
> Er der ligeså meget knald på strålingen fra en trådløs telefon som fra en
> mobil?

Det skal du nok ikke regne med der er.. Mindst 10gange mindre stråling,
eller i hvertfald sendestyrke

mobiler sender jo med 1-2W mens trådløs vist er 10mw eller er det 100mW kan
jeg ikke huske

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-02-04 13:17

Det lyder godt.
Så er det nok det der bliver sagt i den anden ende jeg for ondt i hovedet
af.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-02-04 15:04

"Ole Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> wrote in message
> Det lyder godt.
> Så er det nok det der bliver sagt i den anden ende jeg for ondt i hovedet
> af.

Det kan da godt være det kan ske hvis man snakker i meget langt tid..
Normalt snakker man jo længere tid i fastnet..

Det med at få ondt i hovedet.. det kan man i hvertfald godt med en 8W GSM
telefon.. Det har jeg prøvet engang med en sådan som var 1meter væk.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-02-04 15:05

On Sat, 07 Feb 2004 13:17:21 +0100, Ole Thomsen wrote:

> Så er det nok det der bliver sagt i den anden ende jeg for ondt i hovedet
> af.

Be' hende om, at klappe i

Sorry kunne ik' lade være )

--