Operatør branding på T610 kan fjernes ..
Fra : J.K.Arning

Dato : 06-02-04 10:29

Jeg talte lige med Sony Ericsson kundesupport omkring den branding
som feks. TDC leverer T610 med ( TDC ikonet på skrivebordet )
og det kan fjernes af Teleservice A/S i Esbjerg

I Esbjerg .. no offence men få da lige autoriceret en partnet i Kbh

--
Før du spørger: http://www.google.com/grphpr

Regards http://www.arning.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-02-04 19:03

On Fri, 06 Feb 2004 09:28:33 +0000, J.K.Arning wrote:

> Jeg talte lige med Sony Ericsson kundesupport omkring den branding
> som feks. TDC leverer T610 med ( TDC ikonet på skrivebordet )
> og det kan fjernes af Teleservice A/S i Esbjerg

YES! Det er sweet music to my ears

> I Esbjerg .. no offence men få da lige autoriceret en partnet i Kbh

Kun i Esbjerg?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-02-04 09:30

Martin Johansen [6000] wrote:

> Kun i Esbjerg?

Ja det var det jeg fik atvide .. fatter det heller ikke.

Regards

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-02-04 15:04

On Sat, 07 Feb 2004 08:30:21 +0000, J.K.Arning wrote:

> Ja det var det jeg fik atvide .. fatter det heller ikke.

Næh, men heldigt for mig Plejer ellers at være i "Køvenhaunstrup"
den slags kan fixes.