Nogle der har erfaring med simemu ?
Fra : Flemming

Dato : 03-02-04 21:08

Virker det på telefonen og hvad nu hvis man har forskellige udbydere. (Her
tænker jeg på gprs og andre faste tlf. opsætninger)

--
Mvh. Flemming

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-02-04 21:24

> Virker det på telefonen og hvad nu hvis man har forskellige udbydere.
> (Her tænker jeg på gprs og andre faste tlf. opsætninger)

Google hjalp mig lidt på vej:
http://tinyurl.com/34k7z

GPRS og andre faste telefonopsætninger bliver jo typisk gemt i selve
terminalen, og ikke på SIM-kortet.

Men som sådan, så er det med modifikation af SIM-kort og hvad man ellers
kan med det progrem, noget som man bare skal holde sig fra.

Eller hvad ville du bruge det til?

Fra : Flemming

Dato : 03-02-04 21:47

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Google hjalp mig lidt på vej:
> http://tinyurl.com/34k7z
>
> GPRS og andre faste telefonopsætninger bliver jo typisk gemt i selve
> terminalen, og ikke på SIM-kortet.

Ja, det er jo det der er problemet.....

> Men som sådan, så er det med modifikation af SIM-kort og hvad man
> ellers kan med det program, noget som man bare skal holde sig fra.

Programmet kan ikke bruges (sådan som jeg har forstået det) til at
modificere noget overhovedet. Det er et program som man brænder på et "sim
kort lignende" kort, som så kan emulere flere sim kort. Man skal sådan set
bare udtrække 2 værdier fra dine originale sim kort, så virker det som om du
havde sat dine originale sim kort i (det afhænger så af hvilken kode du
indtaster når du "booter" hvilket af dine sim kort den skal emulere).
Hvor skulle jeg dog holde mig fra det ? (Der er jo intet fusk eller noget
andet, man kan jo ikke snyde med gratis opkald eller lignende)

> Eller hvad ville du bruge det til?

Jeg ville have mine 2 sim kort ned på et, så jeg kun skal have en mobil/sim
kort med mig.

--
Mvh. Flemming