MonaTel ApS
Fra : Peter Larsen

Dato : 02-02-04 10:00

Nogen der har erfaring med dem ?

Mvh

Peter

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-02-04 10:39

Peter Larsen wrote:
> Nogen der har erfaring med dem ?

Det er der mange der har:

http://www.google.dk/groups?as_q=monatel&ie=UTF-8&oe=UTF-8&lr=lang_da&hl
=da

Regards

Fra : Peter Larsen

Dato : 02-02-04 10:47

Tak for det :)
Så er man glad for man ikke har sendt en ordre dertil :D

Mvh

Peter

Fra : Lulu

Dato : 02-02-04 11:03

"Peter Larsen" <dont@care.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for det :)
> Så er man glad for man ikke har sendt en ordre dertil :D
>
> Mvh
>
> Peter

Hej Peter

Jeg har handlet med Monatel uden problemer.

Telefonen kom dog lidt forsinket, men ellers intet. Den reperation der
skulle til på maskinen, lader til ( ifølge denne nyhedsgruppe ) at være
generelt for modellen.

Med Venlig Hilsen

Lulu

Fra : Thore Sorensen

Dato : 02-02-04 16:47

On Mon, 2 Feb 2004 11:03:02 +0100, "Lulu" <louise@lystigfjern.dk> wrote:

>Telefonen kom dog lidt forsinket, men ellers intet. Den reperation der
>skulle til på maskinen, lader til ( ifølge denne nyhedsgruppe ) at være
>generelt for modellen.

Så kunne du jo have fortalt hvilken telefon det drejer sig om...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : Lulu

Dato : 02-02-04 01:14

> Så kunne du jo have fortalt hvilken telefon det drejer sig om...
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Nu du spørger så pænt.
Det drejer sig om en
SL55, der blev ved med at gå ud af sig selv.
En tur på værksted, hvor de tog fronten af, for så at sætte den på igen,
uden videre rep. viste sig at gøre arbejdet.

Lulu

Fra : Thore Sorensen

Dato : 03-02-04 16:48

On Mon, 2 Feb 2004 01:14:18 +0100, "Lulu" <louise@lystigfjern.dk> wrote:

>Nu du spørger så pænt.

Undskyld tonefaldet...det var pænt ment som forbrugeroplysning..:)

Tak for info..:)

Fra : Kent

Dato : 02-02-04 13:19

Jeg bestilte engang en Nokia 3650 ved dem med postopkrævning, kom aldrig!!
Så bestilte jeg en 6600, 6 dage efter jeg mailede dem kopi af kørekort så
jeg abo. papirene, 17 dage efter så jeg mobilen!!

kort sagt: Useriøs firma!