Kort til mobilen
Fra : Mcisten

Dato : 27-01-04 15:18

Ved I hvor man kan finde kort til mobilen.

Krak tager jo penge for det , og en ret høj pris synes jeg.

Jeg har fundet wap.maporama.com , men der må da være andre der kan levere
den slags ?

Til Windows Mobile Telefoner kan man downloade kort til mobilen (map to go)
, kan man også dette til symbian ? (Det er billigere at købe kortet end at
skulle betale krak hver gang)
Jeg kan ikke finde noget på hangdango.com

Har I andre gode steder hvor man kan wappe kort over byer og områder i
scandinavien ?

En gratis side burde kunne financierens ved at fimaer betaler for at blive
lokaliseret ( Skal jeg bruge en boghandel kan man så søge på de boghandler
der er tilmeldt).

Hvem er klar at starte et firma

Mvh MCisten

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 27-01-04 18:30

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in

> [...]
>
> En gratis side burde kunne financierens ved at fimaer betaler for
> at blive lokaliseret ( Skal jeg bruge en boghandel kan man så søge

www.eniro.dk kan klare mere end hvad krak kan, og så er det meget
bedre end Krak.
Men det koster stadigvæk penge.
--