Farvel til Frank Rasmussen
Fra : Jochke

Dato : 27-01-04 11:25

Så skete det mange har ventet på. Manden bag den kæmpe succes går af
og efterlader selskabet til TDC. Håber Telmore fortsat får lov at leve
de næste mange år. Held og lykke til Allan Christiansen, og ikke
mindst til Frank Rasmussen. Håber vi ser noget nyt og spændende fra
dig igen. :)

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=22330

/Jochke

Fra : Michael Ravn

Dato : 27-01-04 19:21

On 27 Jan 2004 02:24:56 -0800, jochke@jochke.dk (Jochke) wrote:

> [...]
>de næste mange år. Held og lykke til Allan Christiansen, og ikke
>mindst til Frank Rasmussen. Håber vi ser noget nyt og spændende fra

Ja, hvad bliver det næste?
Først Image Scandinavia/World Online/Tiscali
og nu Telmore/TDC.

Det gode er, at jeg tror Telmore er i gode hænder i modsætning til
Image Scandinavia.
Michael Ravn

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-01-04 20:20

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Det gode er, at jeg tror Telmore er i gode hænder i modsætning til
> Image Scandinavia.

Mon "Stjæle Danmark" kan nære sig? Jeg frygter at "Stjæle Danmarks" griskhed
vil ødelægge Telmore.

-cb

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-01-04 22:41

On Tue, 27 Jan 2004 20:19:40 +0100, "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote:

>Mon "Stjæle Danmark" kan nære sig? Jeg frygter at "Stjæle Danmarks" griskhed
>vil ødelægge Telmore.

Ja, mon ikke supporterne får nogle andre (dårligere) arbejdsvilkår nu
Det skal vel ligne resten af koncernen.

Kurt Brixen

Fra : Jørgen

Dato : 27-01-04 23:30

> Mon "Stjæle Danmark" kan nære sig? Jeg frygter at "Stjæle Danmarks"
griskhed
> vil ødelægge Telmore.

Du er da flad i bolden!! Den sidste lang tid har Telmore ikke lavet en skid
udspil, det har de mulighed for nu, så jeg kan da ikke andet end råbe
hurrraaaaa

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-04 23:32

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in

> Mon "Stjæle Danmark" kan nære sig? Jeg frygter at "Stjæle
> Danmarks" griskhed vil ødelægge Telmore.

Hvis de ødelægger Telmore mister de kunder = de mister indtjening =
de mister penge.
Jeg tror ikke de ønsker at ødelægge noget som helst.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)