Telmore "endelig" solgt til TDC
Fra : John

Dato : 27-01-04 10:22

Tja... så blev det officielt. TDC overtager resten af Telmore - og
Frank Rasmussen forlader selskabet

http://www.jp.dk/bors/artikel:aid=2236248/

Så mangler vi bare at Sonofon overtager CBB

Mvh

John

Fra : Mike

Dato : 27-01-04 12:37

In article <49d286d4.0401270122.641e809f@posting.google.com>, John
<jk7410@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Frank Rasmussen forlader selskabet
>
> http://www.jp.dk/bors/artikel:aid=2236248/
>
> Så mangler vi bare at Sonofon overtager CBB

KORT OG GODT:

FLYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-01-04 12:49

Mike wrote:
<snip>

Du har glemt at poste i denne tråd:

Men du behøver ikke. Din mening er forstået.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Nico

Dato : 27-01-04 13:46

> KORT OG GODT:
>
> FLYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Næ. Men priser skal heller ikke stige en øre ej heller skal
service forringes...

Fra : LER

Dato : 29-01-04 17:19

> KORT OG GODT:
>
> FLYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja.... Hvor vil du flygte hen?!?!!

Det bedste alternativ til Telmore er da TDC...

LER

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 12:56

"John" <jk7410@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tja... så blev det officielt. TDC overtager resten af Telmore - og
> Frank Rasmussen forlader selskabet

Mon ikke de lave priser er kommet for at blive, jeg tror det.

> Så mangler vi bare at Sonofon overtager CBB

Tjaeee .... eller TDC evt. napper CBB også.

Hr. Bjørn

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-01-04 13:47

> Tjaeee .... eller TDC evt. napper CBB også.

Gud forbyde det.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 13:59

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gud forbyde det.

Tjaeee .... jeg har for over 1 år siden påstået, der kun er plads til 3
selskaber på det danske marked.

S¨der er jo ikke ret mange købere at vælge imellem...

Hr. Bjørn

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-01-04 14:57

> Tjaeee .... jeg har for over 1 år siden påstået, der kun er plads til 3
> selskaber på det danske marked.
>
> S¨der er jo ikke ret mange købere at vælge imellem...
>
> --
Hvis det endelig er, so er det bedre at Sonofon køber CBB. Ellers er al
konkurrence slut.

Per

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 15:10

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis det endelig er, so er det bedre at Sonofon køber CBB. Ellers er
al
> konkurrence slut.

Jeg tror nu ikke konkurrencen stopper grundet TDC evt. ville løbe med
CBB.

Det betyder blot at de 2 andre aktører på markedet må oppe sig
yderligere.

Der er jo også den nye aktør 3G. Det bliver spændende at følge dette
tiltag og slaget om den type kunder.

Hr. Bjørn