visual interdev ??
Fra : Larsen

Dato : 23-04-01 16:20

Jeg har lige installeret Visual InterDev 6.0 på min maskine som
kører W2K prof.
Men når jeg vil oprette et nyt projekt for at kunne køre ASP
filer, vil den have et WEB SERVER NAVN.
Her har jeg prøvet alt men den skriver hver gang "Unable to
contact web server htp://<navn>" ( <navn> = localhost,
'computernavn' og alt andet jeg har forsøgt.)
Jeg har tjekket "hosts", jeg har installeret FP server
extensions, jeg har tjeket at filen ASP.DLL findes.
Jeg har ændret computernavn (også i 'hosts')
Jeg ved snart ikke hvad jeg mangler at prøve.

Er der en der kan hjælpe mig
/Larsen

Fra : Claus

Dato : 23-04-01 20:51

Og du har naturligvis installeret IIS ?

-MVH
Claus

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 24-04-01 17:32

Hej jeg laver selv ASP i Vidual InderDev 6.0
For at lave projekter skal du have frontpage server extensions
installeret, men du kan bare lave en ny fil i stedet for et
projekt, og bare gemme den som en .ASP fil.
Det gør jeg og det virker fint. Hvis du kommer nærmere ellers med
de projekter, må du gerne kontakte mig på
Rasmusc@mail1.stofanet.dk