SE specifikke grupper ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-01-04 17:46

Kender i derude til nogle SonyEricsson
specifikke nyhedsgrupper ?

Fra : L@rs

Dato : 21-01-04 17:56

Ikke på dansk.......
Men alt.cellular.ericsson er nok den mest benyttede.....

L@rs

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 20:30

> Kender i derude til nogle SonyEricsson
> specifikke nyhedsgrupper ?

Er det ikke noget vi kan hjælpe med herinde da?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : J.K.Arning

Dato : 21-01-04 22:34

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message

> Er det ikke noget vi kan hjælpe med herinde da?

Måske

Jeg leder efter en blogger klient ( java ) der kan køre
på en T610 og som skal kunne uploade billeder udover
at den selvfølgeligt skal kunne opdatere tekst også.

Regards