Automatisk "løfte" røret
Fra : Janus Rasmussen

Dato : 21-01-04 12:27

Hejsa!

Kan nogen fortælle mig hvilke type mobiler som automatisk kan tage et opkald
når man ringer til den, uden noget ekstraudstyr? Eller er det noget alle
mobiler kan, hvis de får en speciel kode?

Tak for hjælpen
Janus

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 21-01-04 14:25

"Janus Rasmussen" wrote in message
> [...]
> når man ringer til den, uden noget ekstraudstyr? Eller er det noget alle
> mobiler kan, hvis de får en speciel kode?

Det er noget de fleste kan når de er tilsluttet ørebøffer eller bilsæt.....
Man kan så eksperimentere med at kortslutte de ben i stikket i bunden af
mobilen, således at den tror der er noget tilsluttet, og på den måde kan man
aktivere automatisk svar...
Prøv at søge på nettet. Jeg fandt for noget tid siden en side der beskrev
hvordan man netop gjorde det på en Nokia. De kaldte det vist "James Bond
tricket", da man jo på den måde kunne sætte sin mobil på lydløs og ligge den
på et bord, og så gå uden for, ringe til den, og så lytte på samtalen i
rummet.....

Hygge...
Daniel