Nokia 6600 fabriksindstillinger
Fra : Kostas

Dato : 21-01-04 10:17

Hvis man gerne vil slette alt i sin telefon og "gendanne
fabriksindstillingerne" - kan man så ikke bare vælge den funktion der
hedder fabriksindstillinger ?

If so - hvilken kode skal man så bruge og hvor hulen finder man den ?

mvh

Kostas

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 21-01-04 11:56

> [...]
> hedder fabriksindstillinger ?
>
> If so - hvilken kode skal man så bruge og hvor hulen finder man den ?

Rettelse:

Tast *#7370# (ude på telefon-delen) så skulle der ske noget! Jeg er faktisk
ikke sikker på hvor mange data der bliver slettet!

mvh
Niels Henrik Egebjerg
http://mobility.dyndns.dk

Fra : Kostas

Dato : 21-01-04 12:42

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe//antispam//@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Tast *#7370# (ude på telefon-delen) så skulle der ske noget! Jeg er
> faktisk ikke sikker på hvor mange data der bliver slettet!

Lækkert - den blev nulstillet ser det ud til. Tak for det!

mvh

Kostas

Fra : Kent

Dato : 22-01-04 23:51

Med en Nokia 6600 er der er langt bedre måde og gøre det på, nemmelig og
formattere mobilen!
Tryk *, tasten 3, grøn knap (luft rør) mens du tænder telefonen og hold dem
inde indtil den skriver "Formattering", så bare vent til den er færdig og
fortsæt med og bruge mobilen, som ny...

Mvh.
Kent

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 23-01-04 18:37

Findes der et link, eller et dokument som beskriver de forskellige
koder som vil være nyttige. ?

/ Qbic