|
| Sms og Sonofon Problem... Fra : kms |
Dato : 21-01-04 08:37 |
|
Hej
Er der nogen af jer som har problemer med at sms'er sendt fra en sonofon
tlf. til telmore tlf. (MIN TLF.)
er ca. 15min om at blive leveret ? men sender man 2 stk. sms i træk til
samme nr. - bliver de lev. med det samme ... hmmm....
Jeg har snakket med Sonofon og der har jeg fået 3 forskellige svar af 3
forskellige personer.
1. bliver oplyst om at det er sonofon som har problemet og der bliver
arbejdet på sagen.
2. (dagen efter) kan ikke se nogen fejl hos sonofon , måske fejl hos telmore
3. (dagen efter igen) kan godt se at sms'en fejler i deres system, men at
det sikkert er min tlf. som ikke går ud og søger på centralen (?)
Telmore oplyser at de ingen fejl har mht. det.Jeg kan modtage sms'er fra
Orange,TDC og Telmore uden problemer, de bliver lev. med det samme.
What do I do ?
Min tlf. er S/E T68i m. nyeste software.
| |
Ukendt (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 21-01-04 09:00 |
|
> Telmore oplyser at de ingen fejl har mht. det.Jeg kan modtage sms'er fra
> Orange,TDC og Telmore uden problemer, de bliver lev. med det samme.
Står dit beskedcentralnr. rigtigt? Det skal være +4540590000. Er det til én
bestemt du ikke kan skrive, eller er det til alle Telmore-kunder? Har du
problemer med at modtage beskeder fra nogen som helst?
Har du prøvet dit SIM-kort i en anden telefon, og sendt til en
Telmore-kunde? Evt. også prøv et andet SIM-kort i din telefon.
Prøv lige de par ting og vend tilbage :).
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Der er en "fejl" i min email-adresse.
| |
kms (21-01-2004)
| Kommentar Fra : kms |
Dato : 21-01-04 09:47 |
|
"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message
news:400e3229$0$592$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Telmore oplyser at de ingen fejl har mht. det.Jeg kan modtage sms'er fra
> > Orange,TDC og Telmore uden problemer, de bliver lev. med det samme.
>
> Står dit beskedcentralnr. rigtigt? Det skal være +4540590000.
øhm jeg har telmore , jeg bruger +45 40390999
Er det til én
> bestemt du ikke kan skrive, eller er det til alle Telmore-kunder? Har du
> problemer med at modtage beskeder fra nogen som helst?
Det er mig som har telmore tlf. - jeg kan ikke modtage fra sonofon telefoner
før der er gået 15min
> Har du prøvet dit SIM-kort i en anden telefon, og sendt til en
> Telmore-kunde? Evt. også prøv et andet SIM-kort i din telefon.
Jeg har prøvet mit kort i en anden tlf. - og der er problemet det samme - så
det kan ikke være min tlf. som fucker op.
| |
Ukendt (21-01-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 21-01-04 20:25 |
|
> øhm jeg har telmore , jeg bruger +45 40390999
Ok - sådan læste jeg ikke umiddelbart dit indlæg :).
Er det alle SONOFON-telefoner det er et problem fra?
Er dit telefonnummer porteret til Telmore fra et andet selskab?
--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg
Der er en "fejl" i min email-adresse.
| |
kms (22-01-2004)
| Kommentar Fra : kms |
Dato : 22-01-04 09:00 |
|
"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message
news:400ed20b$0$17617$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > øhm jeg har telmore , jeg bruger +45 40390999
>
> Ok - sådan læste jeg ikke umiddelbart dit indlæg :).
>
> Er det alle SONOFON-telefoner det er et problem fra?
>
> Er dit telefonnummer porteret til Telmore fra et andet selskab?
ja det er alle sonofon tlf. (eller ihvertfald dem jeg prøvet)
min nr. er oprettet hos Telmore , altså ikke flyttet.
Sonofons dataservice har sendt 'sagen' vidre til teknisk service ... (?)
så må jeg se hvad det ender med...
| |
Johnny (22-01-2004)
| Kommentar Fra : Johnny |
Dato : 22-01-04 13:11 |
|
kms wrote:
> "Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message
> news:400ed20b$0$17617$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>
>>>øhm jeg har telmore , jeg bruger +45 40390999
>>
>>Ok - sådan læste jeg ikke umiddelbart dit indlæg :).
>>
>>Er det alle SONOFON-telefoner det er et problem fra?
>>
>>Er dit telefonnummer porteret til Telmore fra et andet selskab?
>
>
> ja det er alle sonofon tlf. (eller ihvertfald dem jeg prøvet)
> min nr. er oprettet hos Telmore , altså ikke flyttet.
>
> Sonofons dataservice har sendt 'sagen' vidre til teknisk service ... (?)
> så må jeg se hvad det ender med...
>
Vend lige tilbage når du har et svar. Jeg er også nysgerrig...
--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50
Teleselskab: SONOFON
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers
| |
|
|