Ericsson T65 i baglås.
Fra : Søren Blom

Dato : 20-01-04 22:39

Har en Ericsson T65 der er gået i baglås, jeg er ikke helt sikker på hvad
der er sket forud, men i hvert fald, så skulle telefonen have slukkede af
sig selv, hvorefter det ikke har været muligt at få liv i den igen, det vil
sige, at den er tæt, for der er lys i displayet og man kan se at der er fuld
strøm på, men derfra sker der intet. sætter man simkort i den, så sker der
heller ikke spor.

Nogen der har en ide til hvordan man får den vækkede til "live" igen, eller
skal man forbi Teleservices for at få en brugbar telefon ud af den igen?

Telefonen har ikke været tabt på noget tidspunkt.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : David

Dato : 21-01-04 08:28

> Nogen der har en ide til hvordan man får den vækkede til "live" igen,
> eller skal man forbi Teleservices for at få en brugbar telefon ud af
> den igen?
Du kan prøve at holde sluk knappen inde i 10-15 sek... Det svarer til at du
piller batteriet af og sætter det på igen.

mvh

David

Fra : Søren Blom

Dato : 21-01-04 12:11

"David" <wormie@nowhere.invalid> skrev
> Du kan prøve at holde sluk knappen inde i 10-15 sek... Det svarer til at
du
> piller batteriet af og sætter det på igen.

Det blev prøvet og hjalp intet, telefonen er nu indleveret til rep.