erfaring med nokia 3100 søges...
Fra : Campione

Dato : 19-01-04 13:55

Hej Gruppe.

Jeg er ved at købe mig en Nokia 3100 og selvom det irriterer mig den ikke
har polyfoniske ringetoner ser den ud til at passe til mit behov.

Jeg vil bare høre om der er nogle der har erfaringer med den, gode som
dårlige. Eventuelle alternativer i samme prisklasse vil jeg også gerne høre
om.

På forhånd tak for hjælpen
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 14:10

"Campione" <morthorst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at købe mig en Nokia 3100 og selvom det irriterer mig den ikke
> har polyfoniske ringetoner ser den ud til at passe til mit behov.

Hejsa!

Nokia 3100 har polyfoniske ringetoner!
Faktisk er indmaden den samme som i 6100!

Helmut Lotti

Fra : F. Hansen

Dato : 19-01-04 16:05

> [...]
> Jeg vil bare høre om der er nogle der har erfaringer med den, gode som
> dårlige. Eventuelle alternativer i samme prisklasse vil jeg også gerne

Jeg lever på treide uge sammen med en 3100 og det går fint.

Jeg har ikke haft nogle problemer med den eller dårlige oplevelser,
der er heller ingen der har ringet forkert nummer til den

Finn