besvaringprobs til SE
Fra : Michael

Dato : 17-01-04 23:21

hejsa jeg kan ikke besvare en SMS der kommer fra Sverige, jeg har TDC
abonement, er der nogen der ved hvad det skyldes
MVH Michael

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 00:33

> hejsa jeg kan ikke besvare en SMS der kommer fra Sverige, jeg har TDC
> abonement, er der nogen der ved hvad det skyldes
> MVH Michael

Når du skal skrive SMS til udlandet skal du sørge for at bruge + i stedet
for 00 foran landekode. En SMS til et svensk nummer skal derfor sendes sådan
her:

+46xxxxxxxx

xxxxxxxx er det telefonnummer du skal skrive til.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg