mms problem
Fra : j

Dato : 17-01-04 20:00

hej

hvis jeg vil sende en mms besked havner den i udbakke
og ik længere lidt efter kommer en besked
hvor der står at mms besked ikke kunne sendes
nogen der har en ide om hvad jeg gør forkert

tlf er en 3510i

mvh Helle

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 20:56

> [...]
> og ik længere lidt efter kommer en besked
> hvor der står at mms besked ikke kunne sendes
> nogen der har en ide om hvad jeg gør forkert

Har du sat din telefon op til MMS? Hvis ikke, er det derfor. Har du CBB,
Tele2, Debitel eller SONOFON skal du skrive en SMS hvor i du skriver "MMS N"
og sender til 1221. Så modtager du indstillinger til MMS, som du skal gemme.

Har du TDC, Telmore eller lignende (som benytter TDC's net) kan du bruge
denne side:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/billedbesked_opsaetning/index.jsp
til at få sat din telefon op til MMS.

Bemærk, at fra at du har gemt opsætningen, går der op til 24 timer før MMS
er aktivt. Som regel skal du starte med at sende en MMS fra din telefon til
dit eget telefonnummer før det virker til andre også.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg