pas??
Fra : wonko the sane

Dato : 07-02-04 12:58

hej jeg skal til tyskland, engang i marts måned, skal man have pas med,
eller er det ikke nødvendigt????

jeg håber ikke man skal, for så skal jeg have lavet et nyt, og det koster
vel mange penge???

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-02-04 13:07

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej jeg skal til tyskland, engang i marts måned, skal man have pas med,

Ja

> jeg håber ikke man skal, for så skal jeg have lavet et nyt, og det koster
> vel mange penge???
Lidt forskelligt mht. din alder, men kig på
http://myndigheder.danmark.dk/tema.asp?page=tema&objno=1679501

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : wonko the sane

Dato : 07-02-04 14:05

tak for svaret, det gik sq stærkt

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4024d4c6$0$30066$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : bj

Dato : 07-02-04 17:32

du skal have pas med

bj

Fra : wonko the sane

Dato : 08-02-04 00:41

tjekker de det overhovedt passet???
det er kun en dag jeg skal til tyskland, og det er sq mange penge at betale
600,- mere en selve turen, hvis de ikke tjekker det.

Fra : SB

Dato : 02-03-04 22:08

du skal have pas med

bj

Hvorfor egentlig det?
Hvis man har kørekort må det vel være godtnok som ID
Da det vi fik at vide da vi får år tilbage alle blev tvunget til at få lavet
nyt
det var da at de gamle ikke duede som ID i andre lande inden for EU
Ergo må de nye jo gøre det, og så er passet vel unødvendig.
Ellers har jeg da smidt en penge på nyt kørerkort ud unødvendigt

Søren

Fra : Steen Christensen

Dato : 10-03-04 15:35

Den Tue, 02 Mar 2004 22:07:51 +0100, skrev SB:

> [...]
> Ergo må de nye jo gøre det, og så er passet vel unødvendig.
> Ellers har jeg da smidt en penge på nyt kørerkort ud unødvendigt

tjek evt.:

http://www.politi.dk/Pas/Pas%20Schengen%20m.m..htm

/SC