MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kan ikke slukke pcer
Fra : Li Lo

Dato : 07-02-04 22:51

Hejsa

Jeg har fået henvist denne gruppe, i skulle være rigtig kloge, så i skulle
kunne hjeækpe mig *S*

nå men min pcer driller ret meget, og det mest trælse er at den ikke vil
lukke ned, den genstarter bare, lige meget hvad jeg gør, og jeg er ret træt
af at trække stikket ud.
HJÆÆLPPPP !!

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 22:59

Li Lo skriblede:
> [...]
>
> nå men min pcer driller ret meget, og det mest trælse er at den ikke
> vil lukke ned, den genstarter bare, lige meget hvad jeg gør, og jeg

Du er nok befængt af Blaster virus
og hvis du læser nedenstående vil
du have en hæderlig chance for at
løse problemet:
http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=sikkerhed-arkiv&id=5298
6

--
/Gevaldi

Fra : hcma

Dato : 08-02-04 11:58

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> nå men min pcer driller ret meget, og det mest trælse er at den ikke vil
> lukke ned, den genstarter bare, lige meget hvad jeg gør, og jeg er ret

Det kan også være en defekt driver (f.eks. Logotech)
m v h
hc

Fra : Leony

Dato : 08-02-04 13:20

In news:40255ddb$0$29363$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Li Lo <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> typed:

> nå men min pcer driller ret meget, og det mest trælse er at den ikke
> vil lukke ned, den genstarter bare, lige meget hvad jeg gør, og jeg
> er ret træt af at trække stikket ud.

Måske skal du aktivere APM:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

--