MS Windows
briani 27239
vindue i fuld størelse
Fra : Kenneth G

Dato : 07-02-04 20:55

Hej i ng

Jeg er så træt af altid at skal klik vinduet op i fuld størrelse, er der
ikke et tricks til at åbne det i fuld Størrelse.

--
Hilsen Kenneth

---

Fra : Hans

Dato : 07-02-04 22:09

"Kenneth G" <nul@putte.amager> skrev i en meddelelse
> Hej i ng
>
> Jeg er så træt af altid at skal klik vinduet op i fuld størrelse, er der
> ikke et tricks til at åbne det i fuld Størrelse.

Åbn vinduet, træk til fuld størrelse (ikke maksimer), tryk og hold på shift
og luk på krydset.

/ Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-02-04 22:27

Hvilket vindue?

Fra : Kenneth G

Dato : 08-02-04 00:13

> Hvilket vindue?

Denne computer eller find filer

--
Hilsen Kenneth

---

Fra : Hans

Dato : 08-02-04 03:42

> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse

> Denne computer eller find filer

Samme princip - Træk til den ønskede størrelse - Shift+luk på krydset vil
huske størrelsen på vinduet.

/ Hans